//
کدخبر: ۵۹۹۲۶ //

سپاهان به دنبال جذب ستاره سابق پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: بازیکنی که با نظر کرانچار نتواند به ما کمک کند، از سپاهان جدا می‌شود، همه این بحث ها با نظر سرمربی تیم است که باید مشورت کنیم و به جمع‌بندی برسیم.

سپاهان به دنبال جذب ستاره سابق پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن طاهری درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان و اینکه آیا جلسه‌ای با کرانچار در طی روزهای گذشته برگزار کرده یا خیر، اظهار داشت: ما معمولا هر هفته یا دو هفته یکبار جلسه‌ای را با سرمربی و کادر فنی برگزار می‌کنیم و درخصوص مشکلات و اتفاقات باشگاه و اینکه برای آینده چه برنامه‌ای داریم صحبت می‌کنیم، اما طی روزهای گذشته هیچ جلسه‌ای با سرمربی تیم  برگزار نکردیم، کماکان آقای کرانچار با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند، امیدوارم که در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج را جبران کنیم و به شرایط خوبمان برگردیم.

 

طاهری در ادامه درخصوص اینکه آیا بازیکنی از این تیم جدا خواهد شد و نفرات جدیدی در نیم فصل دوم جذب می‌شود یا خیر، گفت: برای نیم فصل مطمئنا جلسه‌ای را با آقای کرانچار در هفته‌های آتی برگزار خواهیم کرد. مطمئن باشید اگر بازیکنانی مدنظرش باشد جذب خواهیم کرد و بازیکنی که با نظر کرانچار نتواند به ما کمک کند، از سپاهان جدا می‌شود، همه این بحث ها با نظر سرمربی تیم است که باید مشورت کنیم و به جمع‌بندی برسیم.

 

محسن طاهری درخصوص اینکه با سروش رفیعی مذاکره کرده‌اید یا خیر اظهار داشت: در حال حاضر ما با رفیعی هیچ مذاکره‌ای نکرده‌ایم،اما از جذب سروش رفیعی استقبال می‌کنیم، بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند.در حال حاضر برای مذاکره اول، باید تکلیفش با باشگاه الخور  مشخص شود و بدانیم در چه وضعیتی است، بعد از اینکه تکلیفش مشخص شد اگر به دنبال این بود که از تیمش جدا شود علاقه‌مند هستیم که با این بازیکن مذاکره کنیم.

 

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا بمب نقل و انتقالاتی در نیم فصل رخ خواهد داد یا خیر اظهار داشت: من نمی‌دانم شما اسمش را چه چیزی می‌خواهید بگذارید ولی اگر تکلیفش با تیم الخور مشخص شد و نخواست ادامه بدهد ما با سروش رفیعی مذاکره می‌کنیم و به دنبال این هستیم که این بازیکنان را جذب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان