//
کدخبر: ۵۹۸۳۳ //

احتمال معاوضه شهباززاده و تبریزی بیشتر شد/ سجاد مورد علاقه ژنرال

احتمال تعویض مهاجمان دو تیم استقلال و ذوب‌آهن وجود دارد.

احتمال معاوضه شهباززاده و تبریزی بیشتر شد/ سجاد مورد علاقه ژنرال
به گزارش فرتاک نیوز،

،با نزدیک شدن به نیم فصل و پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران، تیم‌های مختلف کارشان را برای مذاکره و جذب بازیکنان مورد نظر شروع کرده‌اند و هر روز از گوشه و کنار اخبار مختلفی در مورد علاقه تیم‌ها به بازیکنان مختلف شنیده می‌شود.

 

یکی از تیم‌هایی که در فصل نقل و انتقالات نیاز زیادی به تغییرات دارد و به احتمال زیاد حضور پررنگ و فعالی در پنجره زمستانی خواهد داشت، استقلال تهران است. این تیم که با نظر منصوریان بسته شده است و ظاهراً تفاوت‌های زیادی با تیم مورد نظر شفر دارد، در چند پست از جمله خط حمله نیاز به تقویت و تغییر نفرات دارد و برای جذب مهاجمان مورد نظرش دست به کار شده است.

 

از طرفی دیگر، ذوب‌آهن هم با هدایت قلعه‌نویی نتایجی در خور نام این تیم کسب نکرده است و به احتمال قوی آنها هم در نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی به خدمت می‌گیرند.

 

شنیده‌ها حاکی از احتمال جابجایی سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی میان دو تیم دارد. استقلال در ابتدای فصل هم خواهان مرتضی تبریزی بود ولی این بازیکن قراردادش را با تیم اصفهانی تمدید کرد و ترجیح داد در تیمی که در آن رشد کرده است باقی بماند.

 

سجاد شهباززاده هم از مهاجمان مورد علاقه قلعه‌نویی است که ابتدای فصل هم مذاکراتی با ذوب‌آهن داشت ولی پیشنهاد استقلال را پذیرفت و در نیم فصل اول هم تا کنون گلی برای تیمش به ثمر نرسانده تا زیر فشار انتقادات باشد.

 

این تغییر ممکن است به سود هر دو تیم باشد و باید دید در نهایت توافقی میان طرفین برای جابجایی حاصل می‌شود یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان