//
کدخبر: ۵۸۵۹۷ //

کشف مروارید جدید در فوتبال خوزستان

ستاره ملی‌پوش نوجوان استقلال خوزستان با دو گل برابر سیاه جامگان به ناکامی‌های تیمش پایان داد.

کشف مروارید جدید در فوتبال خوزستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 هر ساله شاهد ظهور استعداد از استان خوزستان است که توانسته‌اند در کانون توجه قرار بگیرند و اسم و رسمی برای خود دست و پا کنند و حتی بهره‌گیری مربیان از نفراتی که جزو رده سنی نوجوانان هستند هم به ضرر آنها نشده و با موفقیت همراه بوده است.

 

یونس دلفی که در نیم‌فصل دوم سال گذشته با نظر سید سیروس پورموسوی در برخی بازی‌های استقلال خوزستان به‌عنوان تعویضی به کار گرفته می‌شد، امسال بعد از اثبات شایستگی‌های خود در تیم ملی نوجوانان ایران، با تصمیم عبدالله ویسی به ترکیب تیم باشگاهی‌اش هم رسیده و از فرصت به دست آمده نیز بهترین استفاده را می‌برد.

 

او که با زدن دو گل و گرفتن پنالتی و علاوه بر آن تکنیک و سرعت بالا به همراه پایه‌گذاری بسیاری از حملات، جزو تاثیرگذارترین نفرات تیم ایران در جام جهانی نوجوانان بود، روز گذشته هم که از ابتدا در ترکیب استقلال خوزستان قرار گرفت نمایش درخشانی ارائه داد و با دو گلی که در دقایق 69 و 73 برابر سیاه جامگان زد، تیمش را بعد از 9 هفته به پیروزی رساند.

 

دلفی بعد از دو گل پیروزی بخش در یازدهمین بازی لیگ مورد توجه بیشتری قرار گرفت و اعضای تیم استقلال خوزستان مروارید جدید تیمشان را در آغوش گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۵۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان