//
کدخبر: ۵۸۱۹۶ //

چه کسانی باعث دوری شجاع از چشم کی روش شدند

مدافع میانی پرسپولیس که امیدوار بود با حضور در جمع سرخپوشان به تیم ملی نیز راه یابد، با اعلام اسامی جدید تیم ملی بار دیگر در این مساله ناکام ماند.

چه کسانی باعث دوری شجاع از چشم کی روش شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 شجاع خلیل زاده، مدافع شماره 3 سرخپوشان علیرغم عملکردی قابل قبول در این فصل نتوانست در لیست جدید تیم ملی نیز حاضر شود تا امیدوار به روزهای آینده و بازگشت به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش باشد.

لیست جدید تیم ملی در حالی امروز اعلام شد که دانیال ماهینی، وریا غفوری، محمد انصاری، حسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، روزبه چشمی، مجید حسینی، میلاد زکی پور و سعید آقایی به عنوان مدافع به تیم ملی دعوت شده اند. از این جمع سیدجلال حسینی، محمد انصاری، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان و مجید حسینی مدافع میانی هستند.

مدافعانی که با عملکرد خود باعث شدند تا کی‌روش چشم به عملکرد شجاع خلیل زاده ببندد و او باز هم پشت لیست تیم ملی باقی بماند.

شجاع خلیل زاده در کنار روزبه چشمی بیشترین ثبات را در ترکیب تیم‌های خود در این فصل داشتند و چشمی یک گل و شجاع دو گل نیز برای تیم‌های خود ثبت کرده‌اند. با این حال باید دید در نهایت شماره 3 سرخپوشان موفق خواهد شد نظر کی‌روش را برای حضور در تیم ملی به خود جلب کند یا خیر.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان