//
کدخبر: ۵۷۷۲۸ //

پشت پرده درگیری دو بازیکن استقلال قبل از دربی

سید مهدی رحمتی و امید ابراهیمی ساعاتی پیش از شروع دربی و زمانی که در هتل حضور داشتند با یکدیگر بگو‌مگو پیدا کرده که این درگیری رفته رفته‌ شدید‌تر هم شد و حتی دخالت سایرین هم تا دقایقی بی‌فایده بود.

پشت پرده درگیری دو بازیکن استقلال قبل از دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال تهران در هفته دهم لیگ برتر در دیدار حساس مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر بازی را به حریف سنتی خود واگذار کرد. شنیده‌ها از اردوی استقلال و فضای میان بازیکنان پیش از شروع بازی حکایت از درگیری شدید میان دو تن از قدیمی‌های این تیم است.

 

سید مهدی رحمتی و امید ابراهیمی ساعاتی پیش از شروع مسابقه و زمانی که در هتل حضور داشتند با یکدیگر بگو‌مگو پیدا کرده که این درگیری رفته رفته‌ شدید‌تر هم شد و حتی دخالت سایرین هم تا دقایقی بی‌فایده بود.

 

ماجرا از آن قرار است که رحمتی در هتل پیشنهاد شرط‌بندی را میان بازیکنان مطرح می‌کند و از آنها می‌خواهد هرکدام مبلغ 100 هزار تومان پول وسط بگذارند و پیش‌بینی‌شان از دربی را بگویند تا در پایان هرکس حدسش درست از آب درآمد پول‌های جمع شده به او برسد. این پیشنهاد از سوی رحمتی باعث برافروخته شدن ابراهیمی شد و این بازیکن واکنش تندی به کاپیتان نیمکت‌نشین آبی‌ها داشت.

 

به گفتی برخی از حاضران در آن لحظه، اعتراض ابراهیمی به رحمتی برای مطرح کردن شرط‌بندی پیش از دربی بود که عقیده داشت تمرکز بازیکنان را از بین خواهد برد و البته برخی دیگر هم می‌گویند رحمتی روی باخت استقلال در دربی شرط بسته بود که این موضوع اعتراض و ناراحتی هافبک دفاعی آبی‌پوشان را در پی داشت.

 

در هر صورت این درگیری میان دو بازیکن با تجربه آبی‌ها می‌تواند حاشیه جدیدی برای این تیم درست کند تا در کنار نتایج نه چندان خوب هفته‌های اخیر، حاشیه‌های درون تیمی هم خطری جدی برای استقلال باشد. هنوز هیچ واکنش رسمی نسبت به این اتفاق وجود نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان