//
کدخبر: ۵۷۵۱۰ //
پرسپولیس یک-استقلال صفر؛

هت‌تریک برانکو مقابل استقلال/ آسمان تهران سرخ شد!

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

هت‌تریک برانکو مقابل استقلال/ آسمان تهران سرخ شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 16:40 دقیقه امروز با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست با تک گل علی علیپور حریف خود را شکست بدهد و سه امتیاز ارزشمند را بگیرد.این سومین برد برانکو مقابل استقلال روی نیمکت قرمزها بود.پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز و تیم استقلال تهران با لباس‌های آبی در زمین ظاهر شدند. بازی پس از یک دقیقه سکوت بمناسبت درگذشت ابراهیم آشتیانی آغاز شد. نیمه اول این دیدار را آبی‌پوشان شروع کردند.

 

در دقیقه 4 آبی پوشان به یک کرنر رسیدند. ارسال کرنر در یک رفت و برگشت دفع شد. در دقیقه 6 پرسپولیس از سمت راست به کرنر دست پیدا کرد. ارسال بشار مهار شد. در دقیقه 9 ارسال زکی پور بازیکن استقلال از سمت چپ بی ثمر از سوی دیگر به بیرون رفت. در دقیقه 10 داور برای آبی پوشان از سمت راست یک ضربه کاشته اعلام کرد. ارسال امید ابراهیمی با مشت بیرانوند دور شد. در دقیقه 13 ارسال انصاری از چپ با ضربه مدافع آبی پوشان به کرنر از سمت راست تبدیل شد و سرخپوشان تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفتند اما توپ دور شد.در دقیقه 15 همکاری خوب علیپور و امیری موقعیتی را برای پرسپولیس خلق کرد که حسینی گلر حریف توپ را جمع کرد.

 

در دقیقه 16 بار دیگر یک کرنر از سمت راست برای پرسپولیس بدست آمد. ارسال امیری با ضربه سر خلیل زاده همراه شد و توپ در دستان حسینی قرار گرفت. در دقیقه 18 امید ابراهیمی، وحید امیری را متوقف کرد و بازی لحظاتی دچار وقفه شد. در دقیقه 20 علی علیپور در شش قدم حریف متوقف شد و داور پنالتی اعلام کرد.روزبه چشمی بازیکن استقلال کارت زرد گرفت. علی علیپور پشت توپ قرار گرفت و اولین گل پرسپولیس را با پای راست به ثمر رساند. در دقیقه 24 یاد هادی نوروزی گرامی داشته شد.

 

در دقیقه 31 استقلال از سمت چپ یک ضربه کاشته گرفت. ارسال ابراهیمی دفع شد. در دقیقه 34 ربیع خواه بازیکن استقلال را متوقف کرد و داور به وی کارت زرد نشان داد. در دقیقه 35 منشا توپ گیری خوبی داشت و موقعیتی را بدست آورد که پاس او به علیپور نرسید. در دقیقه 36 ارسال حیدری از سمت راست به بیرون رفت. در دقیقه 37 همکاری ووریا غفوری و حیدری را بیرانوند مهار کرد. در دقیقه 39 داور بار دیگر یک ضربه کاشته برای آبی پوشان از سمت چپ اعلام کرد و ضربه ابراهیمی به بیرون رفت.در دقیقه 43 داور بار دیگر یک ضربه کاشته از سمت چپ برای استقلال اعلام کرد. شوت آبی پوشان به کرنر از سمت راست تبدیل شد. ارسال توپ از سمت دیگر به بیرون رفت. داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.

سرمربی: وینفرد شفر

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان