//
کدخبر: ۵۷۳۸۹ //

افت آمار گل زنی رئال مادرید

علیرغم افت در آمار گلزنی، کهکشانی ها تنوع فوق العاده ای در انتخاب گلزن خود در این فصل داشته اند.

افت آمار گل زنی رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

، رئال مادرید در فصل جاری در 9 بازی خود موفق به زدن 18 گل شده که بدترین آمار آنها از سال 2006 و دوران فابیو کاپلو به شمار می آید و بسیاری دلیل اصلی کاهش میانگین گلزنی کهکشانی ها را دور بودن رونالدو از روزهای اوج در این فصل می دانند.

تیم زیدان در حال حاضر در رده پنجم گلزن ترین تیم های لالیگا در کنار سلتاویگو قرار دارد و بالاتر از آنها بارسلونا (26 گل)، والنسیا (25 گل)، رئال سوسیه داد (20 گل) و رئال بتیس (20 گل) به ثمر رسانده اند.

در تمامی رقابت های امسال لوس بلانکوس موفق به زدن 32 گل شده که 4 گل کمتر از همین مقطع در سال قبل بوده و جالب اینجاست که تیم زیدان پارسال در این موقع 2 بازی کمتر نیز انجام داده بود.

اما نکته جالب اینجاست که علیرغم افت محسوس آمار گلزنی، سیاست چرخشی زیدان باعث شده رئال مادرید بیشترین تعداد گلزن را در فصل جاری داشته باشد.

با گلزنی مارسلو برابر ایبار، تعداد گلزنان این فصل رئال به 11 گلزن رسید که آسنسیو (3گل)، گرت بیل- ایسکو- سبایوس (2گل)، رونالدو- بنزما- مایورال- واسکز- کاسمیرو- مارسلو- تونی کروس (1گل) به ثمر رسانده اند که رئال را بالاتر از سوسیداد با 10 و بارسا و والنسیا با 9 گلزن قرار داده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان