//
کدخبر: ۵۷۳۱۰ //

باشو و ترس از اتفاقی ناگوار

بازیکن جوان استقلال تهران با اقدام عجیبی که انجام داد با قرار گرفتن در حالتی مبهم با اینکه در تمرینات حضو دارد شاید بزرگترین آرزوی این روزهایش را از دست بدهد.

باشو و ترس از اتفاقی ناگوار
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قائدی که چندی پیش توسط شفر اخراج شد تمام تلاشش را کرد تا از طریق ریش سفیدان تیم مرد آلمانی را متقاعد به بخشش کند. قائدی در این کار هم موفق شد و سرانجام با عذرخواهی از تیم و سرمربی استقلال به جمع استقلالی‌ها برگشت اما مشخص نیست در بازی شهرآورد حضور خواهد داشت یا نه.

 

شرایط بازی شهرآورد فرق می‌کند و تازه‌واردهای تیم علاقه زیادی به حضور در این بازی را دارند اما با اعتراضی که بازیکن جوان استقلال در بازی با فولاد داشت و بعد از آن هم اخراج شد هیچ بعید نیست در بین فهرست 18 نفره استقلال هم نباشد.

 

این روزها تب وتاب شهرآورد در بین هواداران دو تیم وجود دارد و این حال و هوا در تمرین سرخابی‌ها هم دیده می‌شود اما شاید بازیکن جوان استقلال مجبور شود از روی سکوها بازی هم تیمی‌هایش را تماشا کند.

 

هیچ کس انتقادی به شفر بابت اخراج قائدی نکرد. قدیمی ترهای استقلال بر این عقیده بودند که این بازیکن خیلی زود بزرگ شد. نیکبخت واحدی می‌گفت که نباید بازیکنی را سریع بزرگ کنند عواقب خوبی ندارد. حالا مهدی قائدی مانده و یک دنیا حسرت برای رسیدن به بازی که شاید به تشخیص شفر نتواند در کنار هم تیمی‌هایش باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان