//
کدخبر: ۵۷۰۸۰ //

شاید محسن، قربانی بعدی باشد! تفکرات برانکو و چالش های پیش روی مسلمان

برانکو در خصوص ستاره تیمش تصمیم هایی می یگرد که ممکن است در بلند مدت او را هم مثل رضاییان فراری دهد.

شاید محسن، قربانی بعدی باشد! تفکرات برانکو و چالش های پیش روی مسلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می‌رسد در مورد محسن مسلمان، در حال حاضر به اصطلاح سوزن برانکو گیر‌کرده و او تحت هر شرایطی این بازیکن را تعویض می‌کند. این شبیه اتفاقی است که در نیم‌فصل اول لیگ گذشته و پیش از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس برای این بازیکن رخ داد.

احمد در آن مقطع در 11بازی از 15مسابقه تعویض شد که واقعا رکورد عجیبی بود. در مجموع برانکو نشان داده عادات فنی‌اش را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. زمانی هم سروش رفیعی به همین ترتیب تقریبا در تمام مسابقات تعویض می‌شد و عوض شدن او ارتباط چندانی هم به نتیجه و کیفیت بازی نداشت، همان‌طور که برای مقطعی ولادیمیر پریموف در دقایق پایانی اکثر بازی‌ها به زمین می‌آمد.

حالا هم نوبت مسلمان است و اگر شما فکر می‌کنید تعویض او فقط جنبه فنی دارد، می‌توانید مسابقه اخیر با استقلال خوزستان را بازنگری کنید که محسن در آن بهترین بازیکن زمین بود، اما باز هم تعویض شد. البته اگر هزار بار دیگر این اتفاق تکرار شود، مسلمان حق اعتراض ندارد اما نکته این است که شاید یک مربی بتواند با تعامل و مدارای بیشتر با بازیکنش کاری کند که او به مرز عصیانگری و پرخاشگری نرسد. برانکو زمانی در مورد رامین رضاییان همین رویکرد را در پیش گرفت و کاری کرد که امروز پرسپولیس و رامین کاملا به خاطر دوری از هم متضرر شده‌اند. شاید قربانی بعدی هم مسلمان باشد؛ بازیکنی که اگر یک روز مثلا در دقیقه86 تعویض نشود، اتفاق فنی خاصی برای تیم رخ نمی‌دهد، اما برانکو با تکرار هفتگی تعویض این بازیکن مدام بردباری او را به چالش می‌کشد و طبیعی است که گاهی هم کاسه صبر فوتبالیست سرریز می‌شود؛ اتفاقی که مثلا پارسال درست به همین دلیل برای اینیستا در بارسلونا رخ داد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان