//
کدخبر: ۵۶۳۶ //

بمب جدید پرسپولیسی ها:خوشحالم که برانکو به من پیشنهاد داد

صید بعدی پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: «من در پست دفاع میانی که پست مورد نظرم محسوب می‌شود قادر به بازی هستم البته در پست هافبک دفاعی هم می‌توانم بازی کنم.»

بمب جدید پرسپولیسی ها:خوشحالم که برانکو به من پیشنهاد داد

سعد ناطق مدافع 22 ساله عراقی که باشگاه نیروی هوایی عراق رضایتنامه او را برای حضور در پرسپولیس صادر کرده در مصاحبه‌ای از تیم جدیدش پرسپولیس حرف می‌زند. مدافعی که علاوه بر بازی در پست دفاع میانی قادر است در پست هافبک دفاعی هم بازی کند.

 

اظهارات ناطق را در ادامه می خوانید:

 

* بالاخره رضایتنامه‌ات صادر شد، چه زمانی به ایران می‌آیی؟

- به زودی به ایران می‌آیم تا ان‌شاءا... در تهران به صورت رسمی قراردادم را با تیم جدیدم پرسپولیس به مدت یک فصل و نیم منعقد کنم.

 

* برای حضور در ایران با چه بازیکنانی مشورت کردی؟

- با کرار که عضو تیم تراکتورسازی است حرف زدم و او به من گفت، تنها تیمی که امسال رقیب جدی تیمشان برای عنوان قهرمانی محسوب می‌شود پرسپولیس است.

 

* از پرسپولیس چه شناختی داری؟

- بالاخره پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست و همه علاقه‌مندان به فوتبال خصوصاً فوتبال‌دوستان کشورهای همسایه ایران، خیلی خوب پرسپولیس را می‌شناسند. من هم از پرسپولیس شناخت دارم و می‌دانم که چه تیم بزرگ و پرطرفداری را برای بازی کردن انتخاب کرده‌ام، تیمی که در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و شانس اول قهرمانی لیگ برتر ایران هم به شمار می‌آید.

 

* از برانکو چطور، از او شناخت داری؟

- خیلی خوب می‌دانم که برانکو سابقه سرمربیگری تیم ملی ایران را داشته و جدا از پرسپولیس در چند کشور دیگر آسیایی هم مربیگری کرده و واقعاً خیلی خوشحالم که چنین مربی بزرگی مرا مورد تأیید خودش قرار داده و مرا خواسته است.

 

* در چه پست‌هایی می‌توانی بازی کنی؟

- من در پست دفاع میانی که پست مورد نظرم محسوب می‌شود قادر به بازی هستم البته در پست هافبک دفاعی هم می‌توانم بازی کنم.

 

* اما می‌دانی که در این پست‌ها، پرسپولیس سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا را دارد که مهره‌های ثابت تیمشان هم به شمار می‌آیند، از نیمکت‌نشینی ناراحت نمی‌شوی؟!

- فوتبال به هیچ بازیکنی ضمانت و به قولی گارانتی برای بازی کردن نمی‌دهد. من هم می‌دانم که در پرسپولیس چه همبازیان گردن‌کلفت و باقدرتی دارم و طبیعتاً هیچ بازیکنی هم از ذخیره بودن خوشش نمی‌آید به همین دلیل خودم را برای یک چالش و مبارزه بزرگ آماده کردم تا ان‌شاءا... به ترکیب برسم.

 

* در لیگ قهرمانان آسیا چه شرایطی را برای پرسپولیس متصور هستی؟

- می‌دانم که پرسپولیس سابقه چند عنوان سومی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد اما جای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در ویترین تیم پرافتخار پرسپولیس خالی است به همین دلیل دوست دارم در کنار بازیکنان و مربی تیم جدیدم در آسیا هم بهترین بازی‌ها را انجام داده و ان‌شاءا... با صعود از گروهمان به مراحل بعدی برسیم و حتی شانس قهرمانی در آسیا را به دست بیاوریم تا انتظارات میلیونی هواداران‌مان را برآورده سازیم.

 

* در پرسپولیس چه شماره‌ای را بر تن خواهی کرد؟

- در نیروی هوایی عراق شماره 3 را می‌پوشیدم اما در پرسپولیس هر شماره‌ای که بدهند آن را بر تن می‌کنم چون شماره خاصی مد نظرم نیست!

 

* سابقه حضور در المپیک را هم داری؟

- بله در المپیک قبلی، در تیم ملی کشورم حاضر بودم و حتی در دیداری که مقابل برزیل و نیمار برگزار شد در ترکیب تیم ملی امید عراق حاضر بودم، دیداری که با نتیجه یک- یک به پایان رسید و اتفاقاً نیمار هم گل برزیل را زد. در المپیک قبلی واقعاً تیم قدرتمندی داشتیم و با ارائه نمایش‌های پرقدرت، چشم تمام دنیا را به فوتبال کشورمان خیره کردیم!

 

* راستی از سیدجلال حسینی شناخت داری؟

- خوب می‌دانم که سیدجلال حسینی بهترین دفاع ایران است، اتفاقاً بازی‌های او را در تیم ملی ایران دیده‌ام به همین دلیل هم دوست دارم از تجربه سیدجلال استفاده کنم و به قولی از او یاد بگیرم.

 

* و حرف آخر...

- پرسپولیس را انتخاب کردم تا فوتبالم بیشتر به چشم بیاید و با بازی در ایران و لیگ قهرمانان آسیا، ان‌شاءا.. طوری بازی کنم و بدرخشم که از پرسپولیس به اروپا ترانسفر شوم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان