//
کدخبر: ۵۶۰۹ //

طالقانی:صحبت بازیکنان فولاد ملاک نیست/ از رفتار تماشاگران متاسفم

رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: امیدوارم مشکل فولاد در جلسه بین بازیکنان و مدیریت باشگاه رفع شود.

طالقانی:صحبت بازیکنان فولاد ملاک نیست/ از رفتار تماشاگران متاسفم

 

 

به گزارش فرتاک نیوز:  در رابطه با استعفای نعیم سعداوی و کناره گیری بازیکنان فولاد از لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم صحبت های بازیکنان و مربیان فولاد از روی عصبانیت بوده و نمی شود روی آن حساب باز کرد. مشکلاتی را دارند باید حل کنند و من هم منکر این نمی شوم که بازیکن و مربی باید حق خود را بگیرد اما این صحبت ها بیشتر احساسی است.

وی افزود: در فوتبال ایران از این دست مسائل زیاد پیش می آید و کدورت ها را باید کنار گذاشت. ما نمی توانیم روی حرف بازیکنان بعد از بازی و زیر فشار حساب کنیم که گفته اند دیگر در لیگ شرکت نمی کنیم. باید باشگاه به صورت رسمی این موضوع را اعلام کند و صحبت افراد برای ما ملاک نیست.

رئیس هیات فوتبال خوزستان درباره رفتار تماشاگران و شکسته شدن صندلی های ورزشگاه غدیر تصریح کرد: هر چقدر هم داور اشتباه کند، دلیلی نمی شود که تماشاگران دست به چنین اقدامی بزنند. از این رفتارها متاسف هستیم و بارها هم هشدار داده ایم اما کسی گوش نمی کند. برخی تماشاگران نمی توانند خویشتن داری کنند. باید با افراد خاطی برخورد شود تا چنین رفتاری را شاهد نباشیم.

طالقانی در پایان گفت: امیدوارم مشکل فولاد در جلسه بین بازیکنان و مدیریت باشگاه رفع شود. این تیم نتایج بدی نگرفته و می تواند بهتر از این باشد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان