//
کدخبر: ۵۵۲۳۲ //

سردار همچنان معدلی بهتر از علی دایی دارد

سردار در دیدار امشب باز هم برای تیم کی‌روش گل زد تا پاسخ انتقادات نمایش ضعیف‌اش در روبین کازان را در زمین همین تیم بدهد.

سردار همچنان معدلی بهتر از علی دایی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار آزمون بازیکنی بود که روز قبل همراه کی‌روش به کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رفت. سردار بهتر از هر کسی این ورزشگاه را می‌شناخت. کازان آره‌نا همان ورزشگاهی است که آزمون مدت‌هاست در آن گل نمی‌زند و با ناکامی ترک می‌کند. سردار بیش از ۶۰۰ دقیقه است که در لباس باشگاه گلی نزده. اتفاقی که منجر شد رسانه‌های روسی انتقادات زیادی را به سردار وارد کنند. روز قبل هم خبرنگاران روسیه به کنایه خطاب به سردار گفته بودند که انگار گلزنی در روسیه را فراموش کرده است. آزمون همان‌جا وعده گلزنی دوباره را روسیه را به خبرنگاران داده بود.

آزمون در تیم ملی نشان داد که گلزنی را در هیچ جا فراموش نمی‌کند. سردار در دیدار امشب باز هم برای تیم کی‌روش گل زد تا پاسخ انتقادات نمایش ضعیف‌اش در روبین کازان را در زمین همین تیم بدهد.

سردار در خاک میزبان جام‌جهانی تمرین گلزنی کرد. آزمون در بیست‌وهشتمین دیدار ملی‌اش بیست‌ودومین گل‌اش را زد. سردار با این گل میانگین ۰،۷۹ گل در هر مسابقه را به جای گذاشته است. یعنی معدل شش‌دهم گل در هر مسابقه بهتر از علی دایی آقای گل جهان.

سردار در پنج دیدار اخیر تیم ملی، شش گل زده است. در حالی که تیم ملی در این مدت فقط هفت گل زده. یعنی شش گل از هفت گل اخیر تیم ملی را سردار آزمون زده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنامه90
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان