//
کدخبر: ۵۴۷۶۴ //
مسابقات قهرمانی جهان؛

کاتای مردان ایران سوم شد

تیم کاتای مردان ایران با کسب ۱ نشان نقره و ۳ برنز بر سکوی سوم پیکارهای جهان ایستادند.

 کاتای مردان ایران سوم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودو جهان در بخش کاتا در شرایطی امروز و به میزبانی شهر اولبیا کشور ایتالیا برگزار شد که تیم کشورمان که پس از ۶ سال با ترکیب کامل با حمایت شرکت دخانیات ایران در این رقابت‌ها حاضر شده بود با کسب ۱ نشان نقره و ۳ برنز بالاتر از ایتالیا میزبان بر سکوی سوم جهان ایستاد، ژاپن قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی به تیم فرانسه رسید و کشور میزبان چهارم شد.

 

در این دوره از رقابت‌ها و به صلاحدید مسئولان فدراسیون جهانی تیم‌ها پیش از برگزاری رقابت جهانی در رقابت‌های گرند اسلم روی تاتامی رفتند و برترین‌های هر رده جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کردند و کشورمان در ۴ بخش سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد. در گوشین جوتسو حسن سالاری و محمدرضا صحرایی با پشت سر گذاشتن ایتالیا میزبان عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند، ژاپن قهرمان شد و ایتالیا بر سکوی سوم ایستاد.

 

در کاتامه نوکاتا کشورمان با ترکیب مجتبی باجلان و سیدرضاروحانی در رقابتی نزدیک پس از ژاپن و ایتالیا به نشان برنز رسید تا بالاتر از تیم‌های قدرتمند اسپانیا، فرانسه و بلژیک سکونشین شود. در ناگه‌نو کاتا تیم ایران با امیر فرزانه حصاری و محمدعلی نودهی پس از ژاپن و رومانی سوم شد و ایتالیا به عنوان چهارم رسید. در کیمه‌نو کاتا عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده به نشان برنز دست یافتند، فرانسه و ژاپن قهرمان و نایب قهرمان شدند. در جونو کاتا کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فر در اولین تجربه بین المللی خود در گرند اسلم هفتم شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان