//
کدخبر: ۵۴۲۸۴ //

دروازبان شماره یک با درخواست سرمربی جدید به تمرین رفت

رحمتی با درخواست شفر به تمرین رفت

دروازبان شماره یک با درخواست سرمربی جدید به تمرین رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا افتخاری در مورد جلسه با مهدی رحمتی  گفت: امیدوارم این بازیکن به تمرینات برگردد و مثل گذشته بازیکنان برای تیم وفاداری کنند و ان شاالله تیم هم به آرامش برسد. به رحمتی گفتم که شرایط تیم عوض شده و سرمربی جدید در مورد همه چیز تصمیم می‌گیرد. 

 

افتخاری درباره اینکه آیا در گذشته بازیکن سالاری در تیم بوده است یا خیر بیان کرد: به گذشته برنگردید و من از این به بعد را می گویم. من کادر فنی قبلی را نگفتم و تنها اعلام کردم نمی خواهیم همانند گذشته باشگاه استقلال بازیکن سالاری داشته باشد.

 

او بیان کرد: از این پس کار تقسیم می‌شود و هر کس کار خودش را می‌کند. بازیکن ،سرمربی و مربی هر کدام کار خودشان را انجام می دهند. از این پس بازیکن نمی‌تواند در کار مربی دخالت کند و وظیفه همه مشخص است.

 

افتخاری درمورد درخواست وینفر شفر برای بازگشت بهنام برزای به استقلال، گفت: با توجه به صحبت هایی که با شفر داشتم او در فیلم های بازیکنان به برزای اشاره کرد و به من گفت که یک بازیکن به نام بهنام برزای داشتید که خیلی خوب بازی می‌کرد، چرا الان نیست؟.در جواب به شفر اعلام کردم که او از تیم ما رفته است و به همین منظور او از من خواست تا برزای را به تیم بازگردانم . من بلافاصله دستور دادم که با برزای صحبت کنند.

 

مدیرعامل استقلال در مورد بازگشت جباری افزود:  هنوز در مورد جباری تصمیم قطعی گرفته نشده است.

 

او در مورد اینکه آیا شفر فیلم تمام بازیکنان استقلال را دیده است یا خیر گفت: بله شفر همه بازی های استقلال را دیده و از تمام بازیکنان شناخت دارد. وینفرد شفر در مورد رحمتی هم اعلام کرد که او به تمرین بیاید اما در مورد جباری هنوز صحبتی نکرده و  به طور حتم او بعدا درباره این موضوع تصمیم می گیرد. فکر می کنم دنبال این است که گزارش پزشکی جباری را بگیرد و در نهایت بررسی کند و در آخر تصمیم بگیرد.

 

افتخاری در مورد حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال توضیح داد: اصلا حرفی از مجیدی نبوده و قطعی هم نشده و این صحبت های رسانه ها و روزنامه هاست. اگر  شفر هم در این باره  صحبتی کرده، احتمالا اشتباه کرده است.

مدیرعامل استقلال در باره انتخاب دستیاران شفر گفت: کمیته فنی در حال بررسی این موضوع است و هر زمان به نتیجه برسد اعلام می شود. اجازه بدهید اسم کسی را نبرم تا خدایی نکرده فردا اگر او نیامد نگویند افتخاری اعلام کرد. کمیته فنی کار خودش را انجام می دهد

 

او در مورد نقش مک درموت در تیم بیان کرد:شفر در مورد مک درموت تصمیم می گیرد اما مک درموت به عنوان مربی بدنساز و دستیار به استقلال آمده بود .اینکه مک درموت در کدام نقش استفاده شود بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

 

مدیر عامل استقلال درباره نبود جباری در تمرین استقلال و اینکه مطرح شده او از جباری ناراحت است افزود: نه اصلا چنین چیزی نیست و این را باید مربی تشخیص بدهد و خودش هم اعلام می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۴۲۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان