//
کدخبر: ۵۲۱۳۰ //

درخشان: از کریمی توقع دارم که حرمت کوچک‌تر و بزرگ‌تری را نگه دارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت گفت: برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و دلخوری از او ندارم، چون از او بزرگ‌تر هستم و این اختلافات را به حساب جوانی و کم‌تجربگی‌اش می‌گذارم.

درخشان: از کریمی توقع دارم که حرمت کوچک‌تر و بزرگ‌تری را نگه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان در حاشیه جشن تولد علی پروین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در مراسمی هستیم که تولد یکی از اسطوره‌های پرسپولیس است و من به او تبریک می‌گویم. ان‌شاالله که همه ما در جشن تولد 100 سالگی علی پروین حضور داشته باشیم و به او تبریک بگوییم. در این جمع صمیمت خاصی وجود دارد؛ جمعی که اهالی آن یا با هم همبازی بودند یا شاگردان علی پروین. این جمع‌ها باعث می‌شود که خاطرات زنده شود و یادآور دوران خوبی از پرسپولیس است که بدون پول باعث افتخار آفرینی می‌شده‌ است؛ خیلی خوشحالم که در این جمع حضور دارم.

وی در خصوص اختلافاتی که بین اعضای تیم استقلال وجود دارد، گفت: این اختلافات است که آدم‌ها را از هم جدا می‌کند. نه کسی به کسی چیزی داده و نه کسی از کسی دیگر چیزی می‌خواهد. به نظر من باید حرمت‌های بزرگ‌تری و کوچک‌تری حفظ شود.

درخشان در خصوص حواشی برنامه 90 که در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استقلال بود، عنوان کرد: نباید اسرار خانواده به بیرون فاش شود و این خیلی بد است. در هر خانواده‌ای مشکلات و اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد، اما باز شدن این مباحث در تریبونی که بینندگان زیادی دارد، صحیح نیست. دلیلی ندارد هر اشتباهی را تابلو کنند و به نظرم باید مشکلات یک خانواده در درون همان خانواده حل شود و از همه مهمتر فوتبال باید حرمتش حفظ شود. کوچک‌تر‌ها باید حرمت بزرگ‌ترها را حفظ کنند. متاسفانه کوچک‌ترها فکر می‌کنند هیچ وقت بزرگ نمی‌شوند.

مربی پیشین تیم نفت تهران در خصوص اختلافات اخیرش با علی کریمی گفت: من توقع دارم از کریمی که وقتی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند، حرمت کوچک‌تر و بزرگ‌تری را هم نگه دارد. من اگر مشکلاتی در تیم نفت ایجاد کرده‌ام، او باید به بزرگی خودش این مشکلات را حل می‌کرد. من هم وقتی که تیم را تحویل گرفتم بعضی از بازیکنانی که در آن حضور داشتند به سیستم نمی‌خوردند و آنها را به همین دلیل کنار گذاشته‌ام. در نهایت برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و دلخوری از او ندارم، چون من از او بزرگ‌تر هستم و این اختلافات را به حساب جوانی و کم‌تجربگی کریمی می‌گذارم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا اختلافاتش با مالکان جدید باشگاه نفت حل شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: فعلاً که خبری نیست و من منتظر بودم که در این خصوص اتفاقی رخ بدهد، اما اگر تا هفته بعد هیچ اقدامی از سوی آنها انجام نشود، از طریق قانونی پیگیری خواهم کرد. من هیچگاه به مسئولین جدید نفت نگفته‌ام که توافق نمی‌کنم، اما وقتی می‌بینم که آنها جلو نمی‌آیند، آیا من باید از حق و حقوق بگذرم؟ وقتی من هدایت این تیم را قبول کردم ، نفت داشت از بین می‌رفت و من در آن شرایط تیم را تحویل گرفتم و 5 بازی هم انجام دادیم و امتیاز هم گرفتیم. حالا به دلیل اینکه فقط 5 هفته در این تیم بوده‌ام، باید از حق و حقوقم بگذرم، آن هم در حالی که 2، 3 پیشنهاد دیگر را رد کرده بودم؟ وقتی آنها به فکر توافق نیستند، من هم چاره‌ای به جز این ندارم که از لحاظ قانونی اقدام کنم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۱۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان