//
کدخبر: ۵۲۰۷۵ //

نقش کی روش در برملا شدن رازهای استقلال!

بر اساس اظهارات منصوریان می توان کی روش را هم در بحران بزرگ استقلال که در نهایت منجر به برملا شدن رازهای این تیم شد تاثیرگذار دانست.

 نقش کی روش در برملا شدن رازهای استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در برنامه شب گذشته ۹۰ در پاسخ به سوال عادل فردوسی پور درباره اینکه چرا پس از دیدار استقلال و پدیده از سمت خود استعفا نداد، تصریح کرد: قصد استعفا داشتم که ابتدا گروه و مدیر فنی و مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم من را منصرف کردند و پس از آن هم پیغامی از کارلوس کی‌روش گرفتم که همین پیام در روحیه من تاثیر گذاشت تا بمانم. آن لحظه وقتی روی زمین نشستم خدا را شکر کردم و در رختکن گروه فنی گفت می‌توانیم دوباره جبران کنیم.

 

با این اظهارات منصوریان می توان کی روش را هم در بحران بزرگ استقلال که در نهایت منجر به برملا شدن رازهای این تیم شد تاثیرگذار دانست. هرچند سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از روی علاقه به دستیار سابق خود به او اعلام کرده است که باید همچنان در استقلال بماند و سختی های حضور در این تیم بزرگ را تحمل کند اما با این پیغام، ناخواسته سبب تداوم سرمربیگری علی منصور در استقلال و فرو رفتن او در باتلاق ناکامی شد.

 

تمام اهالی فوتبال می دانند منصوریان تا حد بسیار زیادی از کی روش حرف شنوی دارد و بیشتر از اینکه همکارانش در استقلال عامل کوتاه آمدن او از استعفا شده باشند، پیغام مرد پرتغالی در این امر تاثیرگذار بوده است اما ای کاش کی روش به جای دادن چنین مشاوره هایی تمام تمرکز و تلاشش را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ به کار گیرد و پای فوتبال ملی به دعوای خانوادگی استقلالی ها کشیده نشود.

 

بدون شک پیغام سرمربی تیم ملی در ادامه حضور منصوریان روی نیمکت آبی پوشان پایتخت بی تاثیر نبوده است اما در شرایطی که هواداران استقلال هم بی میل به استعفا دادن منصوریان نبودند کی روش نبایست وارد بازی کادرفنی و مدیریت استقلال می شد. شاید اگر منصوریان پس از دیدار با پدیده استعفا می داد هیچ وقت در مقابل چشمان میلیون ها بیننده تلویزیونی برای رفع اتهام امیر عباسی ملکی، عضو هیئت مدیره استقلال تا این حد قسم نمی خورد و به تکاپو نمی افتاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان