//
کدخبر: ۵۱۹۸۷ //

مسئله ای که این روزها باعث نگرانی سردار آزمون شده!

تیم روبین‌کازان شب گذشته در حضور ۳۳ دقیقه‌ای سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی‌اش بازی خانگی هفته دهم لیگ برتر روسیه برابر اورال را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

مسئله ای که این روزها باعث نگرانی سردار آزمون شده!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم روبین‌کازان شب گذشته در حضور ۳۳ دقیقه‌ای سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی‌اش بازی خانگی هفته دهم لیگ برتر روسیه برابر اورال را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد. در این میان قربان بردیف ، سرمربی تیم روبین‌کازان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت:

 

«هر چند نیمه اول راضی‌کننده نبود، اما در آغاز نیمه دوم عملکرد بازیکنان رضایت‌بخش بود. اگر این نوع از نمایش را که سرانجام در این بازی بروز پیدا کرد، ادامه دهیم رسیدن به اهداف ما در آینده آسان‌تر می‌شوند.»

 

بردیف در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا عدم گلزنی سردار آزمون در تیم روبین‌کازان ناشی از مشکلات روحی و روانی نیست گفت:

 

«بله، البته سردار آزمون نگران است که گل نمی‌زند. او را درک می‌کنم، اما هنوز فرصت‌هایی داریم که سردار باید از آنها بهره کافی را ببرد.»

 

سرمربی تیم روبین‌کازان در خاتمه با اشاره به بازی آینده تیمش در جام حذفی روسیه از حضور بازیکنانی در ترکیب کازانی‌ها خبر داد که تاکنون کمتر به میدان رفته‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان