//
کدخبر: ۵۱۵۴۵ //
تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین بازی را ارائه دهیم

فروزان: استقلال در نیمه دوم فشار زیادی آورد ولی در نهایت پیروز میدان بودیم

دروازه‌بان پارس جنوبی گفت که استقلال در نیمه دوم فشار زیادی به این تیم وارد کرد و آنها در یک بازی پُرفشار به پیروزی رسیدند.


فروزان: استقلال در نیمه دوم فشار زیادی آورد ولی در نهایت پیروز میدان بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

، محسن فروزان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: برای ما که در کورس بالای جدول حضور داریم، این یک پیروزی خوب بود. خدا را شکر توانستیم در بالای جدول بمانیم، پا به پای پرسپولیس پیش برویم و در صدر جدول بمانیم.

 

وی افزود: در نیمه دوم، استقلال فشار زیادی به ما وارد کرد و بازی پُرفشاری را بردیم. این پیروزی را به هواداران استان بوشهر و مردم جم تقدیم می‌کنم. هر چه در توان‌مان بود انجام دادیم و ان‌شاءالله این برد مبارک آنها باشد.

 

دروازه‌بان پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که رمز موفقیت پارس جنوبی در این فصل چیست، گفت: آقای تارتار روز اول به همه بچه‌ها گفت اینجا اولویت، تیم است و هر کسی دنبال این است که نفر اول باشد، ساکش را جمع کند و برود. به نظرم اتحاد، همدلی و رفاقت بین اعضای تیم، برگ برنده ما است. همین باعث می‌شود که بازیکنان ما 90 دقیقه پشت هم می‌دوند و بهترین بازی را ارائه می‌دهند.

 

فروزان در این باره که محبوبیت زیادی میان مردم شهرستان جم دارد، گفت: مردم لطف دارند و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین بازی را ارائه دهیم. از آنها به خاطر حمایت از من تشکر می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۱۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان