//
کدخبر: ۵۰۸۵۷ //

عباسیان:در سه دقیقه همه چیز را به تراکتورسازی دادیم

عباسیان از دیدار سختشان برابر تراکتورسازی گفت.

عباسیان:در سه دقیقه همه چیز را به تراکتورسازی دادیم
به گزارش فرتاک نیوز،

معین عباسیان هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده تأکید کرد، بازیکنان این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی تمرکزشان را از دست داده و نتیجه را واگذار کرده‌اند.

 

معین عباسیان درباره باخت پدیده مقابل تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت:

ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حتی در دقیقه ۶۰ هم به گل رسیدیم، ولی متأسفانه نتیجه را حفظ نکردیم. در دقایق آخر غافلگیر شدیم و در سه دقیقه همه چیز را به تراکتورسازی دادیم. ما واقعاً شوکه شده بودیم و اصلاً باور نمی‌کردیم که نتیجه را به حریف خودمان واگذار کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد:

روی دو غافلگیری گل خوردیم و تمام زحمات‌مان به هدر رفت. تصور کردیم بازی تمام شده است و تمرکزمان را از دست دادیم. دو فرصت خوب هم توسط مهربان از دست رفت که اگر تبدیل به گل می‌شد همه چیز تغییر می‌کرد. به‌هرحال قشنگی فوتبال به همین چیزهاست و در واقع در بازی با تراکتورسازی روی نامرد فوتبال را دیدیم.

 

هافبک چپ پای تیم فوتبال پدیده در مورد گل دوم تراکتورسازی که مشکوک به آفساید بود، گفت:

این گل قطعاً آفساید بود و ایران پوریان یک متر در آفساید قرار داشت. من نمی دانم چرا کمک داور پرچم نزد و معلوم نبود او چرا نتوانست این صحنه را تشخیص دهد.

 

عباسیان در پایان خاطر نشان کرد:

باید این باخت را فراموش کرده و در لیگ برتر ناکامی اخیرمان را جبران کنیم. ما باید حالا روی بازی‌های لیگ برتر تمرکز کنیم و امیدوارم مقابل سایپا به برد برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان