//
کدخبر: ۵۰۸۰ //

چمن یادگار به تراکتور و ماشین لطمه می‌زند

مدافع تیم ماشین سازی اعتقاد دارد که برای بازی با تراکتورسازی انگیزه زیادی دارد.

 چمن یادگار به تراکتور و ماشین لطمه می‌زند

به گزارش "فرتاک نیوز"، تیم ماشین سازی تبریز با حضور فرهاد کاظمی هم نتوانسته بردی به دست آورد و همچنان در قعر جدول رده بندی قرار دارد. با این حال بازیکنان این تیم هنوز از بقا ناامید نشدند و برای رسیدن به این مهم تلاش می کنند.

 

حبیب گردانی که با رفتن آندرانیک تیموریان بازوبند کاپیتانی ماشین سازی را نیز بر دست می بندد، امیدوار است از بازی مقابل تراکتورسازی استارت موفقیت ها زده شود و شرایط عوض شود. او که سابقه بازی در تراکتورسازی را نیز دارد، قبل از بازی دربی تبریز می گوید: «شرایط تیم، خدا را شکر خوب است. امیدوارم در دیدار مقابل تراکتورسازی بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. شرایط روحی و روانی بازیکنان‌مان نیز در وضعیت مطلوب قرار گرفته و به چیزی جز کسب 3 امتیاز دربی تبریز فکر نمی‌کنیم، چون به این 3 امتیاز نیاز مبرم داریم.»

 

وی درباره بازی با تیم سابقش تاکید می کند: «تراکتورسازی همشهری ما و تیم اول تبریز است. آنها تیم قابل احترامی هستند. هر بازیکنی دوست دارد که مقابل تیم سابقش با تمام قوا بازی کند. تراکتورسازی هم تیم اول من است که 3 سال برای آن زحمت کشیدم. همیشه هم گفته‌ام که تراکتورسازی و هوادارانش را دوست دارم. پرشورها فوق‌العاده هستند و نظیر آنها در هیچ‌جای دنیا پیدا نمی‌شود. من تراکتورسازی را دوست دارم اما الان بازیکن ماشین‌سازی هستم و در دیدار جمعه با تمام وجود مقابل تیم سابقم بازی خواهم کرد.»

 

گردانی که در ابتدای لیگ پانزدهم با دلخوری تراکتور را ترک کرد، درباره حواشی حرف هایی دارد: «گذشته‌ها تمام شده و من هم چندان علاقه‌ای به مرور اتفاقات گذشته ندارم. آن زمان مجبورم کردند که از تبریز بروم. باز هم تکرار می‌کنم که تراکتورسازی تیم اول و آخر من است اما در آن مقطع اتفاقاتی افتاد که دیگر نمی‌توانستم آن ها را تحمل کنم و در تبریز بمانم. فقط این را می‌توانم بگویم که آن مقطع آدم‌هایی در تراکتورسازی قدرت پیدا کردند که نمی‌خواستند من در تیم حضور داشته باشم. من بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای سرم را پایین انداخته بودم و فوتبالم را بازی می‌کردم اما آقایان من را از تراکتور و تبریز فراری دادند.»

 

گردانی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه یادگار حرفهایش را به پایان می برد: «چمن ورزشگاه یادگار اصلا خوب نیست؛ نمی‌دانم مسئولان چرا حاضر شدند از چنین چمنی در ورزشگاه یادگار امام (ره) استفاده کنند. هم ما و هم تراکتورسازی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های حساسی داریم و فکر می‌کنم چمن ورزشگاه به هر دو تیم هم لطمه خواهد زد.»

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان