//
کدخبر: ۵۰۷۶۰ //

معضل روانی برای بیرانوند!

در سه گل از چهار گل آخری که علیرضا بیرانوند خورده است، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اشتباه فردی داشته است. بیرانوند با پرسپولیس دو گل از الاهلی عربستان خورد و با تیم ملی هم دو گل از سوریه. جز گل دومی که الاهلی به پرسپولیس زد، بیرانوند روی سه گل دیگر دچار اشتباه شد.

معضل روانی برای بیرانوند!
به گزارش فرتاک نیوز،

گل دقایق ابتدایی الاهلی که برنامه پرسپولیس را در بازی با تیم عربستانی به هم ریخت، روی ریباند زده شد. علیرضا بیرانوند توپی را که بازیکن الاهلی از گوشه محوطه جریمه شوت زده بود به سمت عمق برگشت داد تا عمر السوما دروازه خالی او را باز کند. برگشت دادن توپ به کناره‌ها به جای عمق، از ابتدایی‌ترین اصولی‌ است که دروازه‌بان‌ها رعایت می‌کنند تا فرصت ریباند را از مهاجمان حریف بگیرند.

 

گل اول سوریه به تیم ملی هم روی همین اشتباه بیرانوند زده شد. گلی که آن‌ها هم در دقیقه 12 زده شد و دلیل اصلی فشاری بود که تیم ملی در این بازی تحمل کرد. در این گل هم بیرانوند شوت عمر السوما روی ضربه شروع مجدد را به سمت عمق برگشت داد و مهاجم سوری در ریباند دروازه او را باز کرد.

 

 

بیرانوند سه‌شنبه برای سومین بار در یک ماه گذشته مقابل عمر السومه قرار خواهد گرفت. بازیکنی که دو گل در هر دو بازی به بیرانوند زده و مجموع گل‌هایش به او به عدد 4 رسیده است.

 

انگار بیرانوند هم به کار روانی احتیاج دارد که اعتماد به نفس را به او در مقابل بازیکن سوری برگرداند و هم باید روی برگشت توپ‌هایش کار کند که دوباره دفاع‌های تیم‌اش غافلگیر نشوند و دروازه‌اش مقابل مهاجمان حریف خالی نماند. بازی با الاهلی برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد و یک برگشت توپ اشتباه دیگر می‌تواند نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از پرسپولیس بگیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان