//
کدخبر: ۵۰۱۵۷ //

گران‎ترین ترکیب فوتبال دنیا

با دستاوردهای فوق‌العاده رئال مادرید در سال‌های گذشته و قهرمانی‌های این تیم تقریبا برای همه واضح بود که رئال مادرید بهترین و ارزشمندترین ترکیب دنیا را دارد، اما حالا این موضوع از طریق آمار و ارقام هم ثابت شده.

گران‎ترین ترکیب فوتبال دنیا
به گزارش فرتاک نیوز،

وب‌سایت ترانسفرمارکت که اصلی‌ترین سایت و در واقع متخصص مسائل مربوط به نقل و انتقالات و ارزش بازیکنان است گزارش داده که ترکیب فعلی تیم رئال مادرید 774 میلیون یورو ارزش داردو اختلافش با بارسلونا، تیم دوم، 37 میلیون یورو و چلسی، تیم سوم، 130 میلیون یورو است. این در حالی است که بازیکنانی مانند آلوارو موراتا و خامس رودریگس که ارزش زیادی هم دارند در بازار نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شده‌اند.

 

کریستیانو رونالدو کماکان ستاره تیم است و ارزشش 100 میلیون یورو است، در حالی که گرت بیل با 80 میلیون یورو نفر دوم است و از ابتدای فصل تا به حال 10 میلیون یورو از ارزشش کم شده است و تونی کروس هم نفر سوم است و 70 میلیون یورو ارزش دارد. خط حمله رئال مادرید 287.5 میلیون یورو ارزش دارد و این در حالی است که محبوب‎ترین قسمت تیم از نظر کارشناسان هم نیست.

 

نکته مثبت دیگر این تیم اما میانگین سنی آن است. این رقم 25.3 است و این نشان می‌دهد آینده برای تیم سفیدپوش مادریدی روشن است، نه فقط بعه خاطر خریدهای این تابستان که دنی سبایوس و تئو هرناندس بودند، بلکه به خاطر کل ترکیبی که این تیم در اختیار دارد.

 

از 23 بازیکن ترکیب این تیم فقط گرت بیل و لوکا مودریچ افت ارزش داشته‌اند و مارکو آسنسیو بازیکنی است که با 10 میلیون یورو افزایش قیمت، بیشترین رشد ارزش را داشته است. میانگین ارزش بازیکنان تیم 32.34 میلیون یورو است و 9 بازیکن از این میانگین بالاتر هستند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان