//
کدخبر: ۴۹۷۶۹ //

اسرار،از راه‌یابی به جمع چهار سنگنورد برتر بازماند و هشتم شد!

احسان اسرار در دو مرحله رکوردگیری به ترتیب رکوردهای ۶.۷۹ و ۶.۵۰ ثانیه را ثبت رساند و به ترتیب در رده چهارم و سوم جدول ایستاد.

اسرار،از راه‌یابی به جمع چهار سنگنورد برتر بازماند و هشتم شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 محیا دارابیان و احسان اسرار، دو سنگنورد سرعتی ایرانی حاضر در رقابت‌های قهرمانی جوانان و نوجوانان جهان اتریش بودند که امروز (دوشنبه) با حریفانشان به رقابت پرداختند. محیا دارابیان در مرحله یک هشتم پانزدهم شد و از ادامه مسابقات بازماند. اسرار نیز در مرحله یک چهارم متوقف و هشتم شد.
 

در گروه جوانان و در بخش پسران 73 ورزشکار حاضر بودند که احسان اسرار در دو مرحله رکوردگیری  به ترتیب رکوردهای ۶.۷۹ و ۶.۵۰ ثانیه را ثبت رساند و به ترتیب در رده چهارم و سوم جدول ایستاد.
 

او در مرحله یک هشتم نیز به دلیل خطای حریف روسی‌اش راهی مرحله یک چهارم و هشت نفر برتر مسابقات جهانی شد.
 

اسرار در مرحله بعد مقابل حریف اکوادوری خود پیش بود، اما به دلیل سر خوردن پا و به‌رغم تلاش دوباره، از حریفش عقب ماند و از راه‌یابی به جمع چهار سنگنورد برتر بازماند و هشتم شد.
 

در گروه نوجوانان رده B و در بخش دختران 77 ورزشکار حضور داشتند که محیا دارابیان در دو مرحله رکوردگیری با ثبت رکوردهای ۱۰.۴۲ و ۱۰.۰۹ در رده چهارم گروه قرار گرفت. او در مرحله یک هشتم در برابر حریف اوکراینی رقابت کرد و با وجودی که از حریفش پیشی گرفته بود به دلیل سرخوردن پایش از راه‌یابی به مرحله بعد بازماند و پانزدهم شد.
 

احسان اسرار و محیا دارابیان دارنده مدال‌های طلای ماده سرعت مسابقات آسیایی سنگاپور هستند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان