//
کدخبر: ۴۹۵۴۶ //

معمای تمرینات استقلال؛ تیم بی‌دفاع

شش بازیکن از خط دفاع استقلال مصدوم شده‌اند.

معمای تمرینات استقلال؛ تیم بی‌دفاع
به گزارش فرتاک نیوز،

با مصدومیت مجید حسینی، حالا همه مدافعان مرکزی استقلال در این فصل حداقل یک بار مصدوم شده‌اند. لئاندرو پادوانی اولین دفاع وسط تیم بود که در این فصل با مصدومیت، دست و پنجه نرم کرد. پادوانی دو بازی نخست استقلال را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود و در ترکیب هجده نفره تیم جایی نداشت.

 

بعد از او نوبت به پژمان منتظری رسید. آسیب‌دیدگی کهنه پژمان که از ناحیه کتف بود دوباره منتظری را از میادین به دور کرد. حالا منتظری دو ماه باید برای بازگشت به زمین فوتبال صبر کند. در همان حوالی خبر مصدومیت عظیم گوک هم شنیده شد. مجید حسینی هم شنیده شده در دو روز اخیر با لباس شخصی در تمرینات حاضر می‌شود. حسینی از ناحیه ساق پا درد دارد و فعلا به استراحت پرداخته. مشخص نیست در تمرینات استقلال چه خبر است و فشار تمرینات تا چه حد بالاست که انقدر مصدوم دست منصوریان گذاشته.

 

در دفاع کناری هم اوضاع بهتر از این نیست. هم خسرو حیدری و هم میلاد زکی‌پور، دو مدافع کناری استقلال در این فصل به دلیل مصدومیت، حداقل در یک مسابقه فرصت حضور در ترکیب را از دست دادند. البته در این جا فقط به مصدومیت‌های پرتعداد مدافعان استقلال اشاره کردیم. وگرنه لازم به یادآوری نیست که همین امروز خبر رسید امید ابراهیمی دوباره مصدوم شد و نمی‌تواند استقلال را در بازی‌های پیش رو همراهی کند. یا سجاد شهباززاده، ستاره خط حمله این تیم که چهار هفته را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان