//
کدخبر: ۴۸۶۲۳ //

جدیدترین آرای کمیته انضباطی اعلام شد/ استقلال میلیونی جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام کرد.

جدیدترین آرای کمیته انضباطی اعلام شد/ استقلال میلیونی جریمه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

 

لیگ برتر فوتبال:

* دیدار دو تیم پدیده خراسان و استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی بهروز مکوندی، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر شکستن نیمکت و اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان نیز به خاطر اهانت به داور چهارم بازی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

حسین سلطانی‌مهر، تدارکات تیم استقلال خوزستان به دلیل توهین به بازیکن تیم حریف و تیم داوری که منجر به اخراجش شد، از همراهی تیمش به مدت یک جلسه محکوم است.

 

تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل توهین تماشاگرانش به تیم داوری و محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم پدیده خراسان به 50 میلیون ریال جریه نقدی محکوم شد.

 

*دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی مظفر نادری، تدارکات تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه بدون اجازه داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی روبه‌رو شد.

 

همچنین مهرداد فرقانی از عوامل باشگاه صنعت نفت آبادان که قصد ورود به رختکن تیمش را داشته و مجوز لازم را در اختیار نداشته است و به نماینده فدراسیون نیز اهانت کرده به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و حق ورود به استادیوم محل برگزاری مسابقات تیمش را ندارد. او باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند.

 

* تیم سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به تیم داوری و بازیکن تیم مقابل، حمله به اتوبوس تیم سپید رود رشت و ایراد صدمه و خسارت (مسبوق به سابقه) در دیدار هفته چهارم برابر سپید رود رشت طبق بند سه ماده 76 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی و اقدام به جلوگیری از فحاشی و رفتار زننده تماشاگرانش مواجه شد. این تیم باید 150 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رأی قابل تجدیدنظر است)

 

* تیم صنعت نفت آبادان به دلیل تخلفات تماشاگران به داور در دیدار هفته چهارم برابر ذوب‌آهن اصفهان باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

* تیم استقلال تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم پدیده خراسان رفت که در این بازی تماشاگران تیم استقلال تهران اقدام به فحاشی به سرمربی تیم خودی و پرتاب بطری آب پس از پایان مسابقه (مسبوق به سابقه) کرده‌اند. این تیم به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است)

 

لیگ برتر فوتسال:

*دیدار دو تیم مقاومت قرچک و گیتی پسند اصفهان برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم مقاومت قرچک تخلفاتی نسبت به عوامل تیم مقابل صورت گرفت. این تیم به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

کمیته انضباطی اعلام کرد چنانچه در مسابقات بعدی تخلفاتی از سوی تماشاگران این تیم گزارش شود، یقیناً برابر مقررات و تشدید تنبیهات، مسابقات خانگی تیم بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

لیگ برتر فوتبال ساحلی:

* دیدار دو تیم شهرداری تبریز و پارس جنوبی برگزار و از سوی مسئول کمیته فوتبال ساحلی استان آذربایجان شرقی تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین مسابقه، بیرون کشیدن تیم که سبب وقفه در برگزاری بازی شد و فحاشی به داور  و نیمکت مقابل رخ داد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تیم شهرداری تبریز به خاطر تخلف تماشاگرانش و فحاشی به تیم مقابل و اهانت به نماینده فدراسیون، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

* سیدحسن میرحسینی، سرپرست تیم گلساپوش یزد به دلیل اعتراض و اهانت، فحاشی، رفتار زننده و تهدید داور مسابقه که این امر سبب تحریک تماشاگران تیم میزبان و ایجاد تشنج در مسابقه تیم‌های مقاومت گلسا پوش یزد و شهریار ساری شد، به شش جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 30 میلیون جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است).

 

همچنین تیم گلسا پوش یزد به خاطر تخلفات تماشاگرانش نسبت به داوری و تیم مقابل باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

کلیه آرای فوق قطعی است.

 

 

منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان