//
کدخبر: ۴۷۸۴۵ //

فرهاد میراث‌دار باقی ماند / ۷ مقدس نحس شد

7 مقدس استقلال که روزی هر بازیکنی به این تیم می‌آمد از آرزوهایش بود با این شماره پیراهن آبی‌پوشان را بر تن کند، اکنون به یک کابوس وحشتناکی تبدیل شده است.

فرهاد میراث‌دار باقی ماند / 7 مقدس نحس شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم حسن بیت سعید مهاجم سابق استقلال خوزستان به دلیل عملکرد خوبش به تیم استقلال تهران پیوست.

 

بیت سعید فصل گذشته در استقلال خوزستان توانست در 58 بازی 19 گل به ثمر برساند. این بازیکن زمانی که به استقلال آمد همه روزهای خوبی را برای خط حمله آبی‌ها تجسم می‌کردند. وی با پوشیدن پیراهن آبی‌ها با شماره 7 به دنبال محبوب شدن در دل هواداران استقلال بود. هفتی که در میان دوستداران این تیم به مقدس معروف است و هر بازیکنی دوست دارد این پیراهن را بر تن کند. بازیکنان طلایی استقلال همانند حسن روشن، شاهرخ بیانی، نامجومطلق، محمد نوازی و فرهاد مجیدی میراث دار شماره هفت استقلال بودند.

 

فرهاد مجیدی به عنوان آخرین میراث دار 7 مقدس، دیگر بازیکنی نتوانست این سنت قدیمی را در این تیم ماندگار کند. بختیار رحمانی، فصل گذشته باتوجه به عملکرد بسیار خوبی که در تراکتورسازی از خود به نمایش گذاشت به استقلال آمد اما این بازیکن هرگز نتوانست توقعات هواداران را در این تیم برآورده کند و خواهان جدایی از استقلال شد.

 

در این فصل هم بیت سعید پیراهن 7 استقلال را بر تن کرد و بسیاری از همان ابتدا پیش بینی کردند که این بازیکن به عاقبت بختیار دچار خواهد شد. در این پنج بازی اخیر مهاجم استقلال نتوانسته عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد و اگر این روال تکرار شود امکان جدایی تلخ بیت سعید از استقلال فراهم خواهد شد.

 

7 مقدس تیم استقلال که روزی هر بازیکنی به این تیم می‌آمد از آرزوهایش بود با این شماره پیراهن آبی‌پوشان را بر تن کند، اکنون به یک کابوس وحشتناکی تبدیل شده است.

 

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان