//
کدخبر: ۴۷۷۵۳ //

گزارش زنده / استقلال ۰ - ۱ پدیده

دیدار تیم های استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی در جریان است.

گزارش زنده / استقلال ۰ - ۱ پدیده
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید مهدی رحمتی، میلاد زکی‌پور، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، مجتبی جباری، حسن بیت سعید و علی قربانی بازیکنان استقلال در این مسابقه هستند.

 

پدیده نیز با ترکیب شهاب گردان، عبدلله حسینی، حسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی به میدان آمده است.

 

دقایق حساس

دقیقه ۳ : ضربه کاشته پدیده را خلعتبری زدکه توپ پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد

 

دقیقه ۷ : استقلال در تلاش است تا با ارسال از جناحین روی دروازه پدیده موقعیت گل ایجاد کند اما تا این دقیقه موفق نبوده است.

 

دقیقه ۱۴ ( گل اول پدیده - محمد قاضی ): محمد قاضی پشت محوطه جریمه محمد قاضی صاحب توپ شد و با یک ضربه بغل پا فنی گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

 

دقیقه ۱۹ : شروع بد شهاب گردان باعث شد که بازیکنان استقلال صاحب یک موقعیت گلزنی شوند ولی نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و توپ راهی کرنر شد و این کرنر تبدیل به یک ضدحمله شد.

 

دقیقه ۳۱ : سانتر داریوش شجاعیان در محوطه جریمه به علی قربانی رسید و ضربه سر این بازیکن را گردان از فاصله نزدیک با واکنش مناسب به کرنر فرستاد.

 

دقیقه ۳۲ : ضربه سر زیبای مجید حسینی فوق العاده خطرناک را روانه دروازه پدیده کرد که با برخورد به مدافعان پدیده به کرنر رفت.

 

دقیقه ۳۳: چسبیده به محوطه جریمه توپ مقابل نورافکن قرار گرفت که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۳۴ : شوت از راه دور شجاعیان خطرناک به بیرون رفت.

 

دقیقه ۴۵: حرکات تکنیکی قاسمی نژاد یک خطا پشت محوطه جریمه از جناح راست برای پدیده به وجود آورد که این ضربه حاصلی برای شاگردان مهاجری نداشت.

 

دقیقه ۴۶:  مهدی رحمتی در موقعیت تک به تک مانع از گلزنی بازیکنان پدیده شد.در ادامه استقلال روی یک حمله صاحب موقعیت گل شد که ضربه سر شجاعیان با اختلاف کمی از کنار دروازه پدیده به اوت رفت.

 

دقیقه ۵۵: شوت بیت سعید از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه پدیده راهی اوت شد.

 

دقیقه ۶۷ : ضد حمله خطرناک برای بازیکنان پدیده با حرکت در عمق قاضی و ضربه بغل پا این بازیکن همراه شد که مهدی رحمتی با یک شیرجه بلنداین توپ را در مرحله اول دفع کرد و ادامه این حمله توسط مدافعان استقلال پایان داده شد.

 

منبع: وب سایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان