//
کدخبر: ۴۷۴۰۱ //

پیروزی شیرین تیم فوتبال چلسی مقابل تاتنهام

تیم فوتبال چلسی با درخشش هافبک اسپانیایی خود در دیدار خارج از خانه مقابل تاتنهام به پیروزی ارزشمند دو بر یک دست یافت تا شهرآورد لندن را فتح کند.

پیروزی شیرین تیم فوتبال چلسی مقابل تاتنهام
به گزارش فرتاک نیوز،

این دیدار حساس یکشنبه شب به میزبانی سفیدپوشان تاتنهام و در ورزشگاه «المپیک» لندن برگزار شد تا رقبای سنتی پایتخت انگلیس به مصاف هم بروند.

 

چلسی مدافع عنوان قهرمانی که در هفته نخست عملکرد خوبی نداشت و برابر حریفش شکست خورده بود در دیدار امشب عملکرد بهتری داشت و با گل استثنایی «مارکوس آلونسو» از میزبان توانمندش پیش افتاد.

 

در ادامه بازیکنان تاتنهام با هدایت «پوچیتینو» حملات گسترده ای را برای جبران گل خورده طراحی کردند و در دقیقه 82 «میکی باتشوایی» بازیکن چلسی به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا کار به تساوی برسد.

 

در دقیقه 88 و در حالیکه به نظر می رسید دو تیم به تساوی رضایت دارند، ضربه زمینی «آلونسو» با واکنش ضعیف «هوگو لوریس» دروازه بان و کاپیتان تاتنهام مواجه شد تا آبی های لندن به گل دوم دست یابند.

 

با این اوصاف شاگردان «آنتونیو کونته» با درخشش فراموش نشدنی «مارکوس آلونسو» به یک پیروزی مهم دست یافته و سه امتیازی شدند و تاتنهام نیز با قبول این باخت، سه امتیازی باقی ماند.

 

در نخستین دیدار امروز، تیم تازه صعود کرده هادرسفیلد با یک گل بر نیوکاسل غلبه کرد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان