//
کدخبر: ۴۷۱۶۴ //

قولی که به مروارید سیاه دادند؟

همه چیز از فصل نقل و انتقالات آغاز شد. همان روزهایی که باشگاه پرسپولیس به درخواست برانکو با گادوین منشا شروع به مذاکره کرد. مهاجم آفریقایی پیکان 15 گل در لیگ برتر زده بود و مشتریان فراوانی داشت اما بدش نمی‌آمد پرسپولیسی شود، چرا؟

قولی که به مروارید سیاه دادند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم اهل نیجریه که با مبلغی اندک(!) پیکانی شده بود حالا مشتریانی دست به نقد و میلیاردی از داخل ایران می‌دید ولی دلش پول بیشتر می‌خواست؛ دلارهایی که آن سوی خلیج همیشه فارس به پای ستاره‌های گلزن و تکنیکی می‌ریزند. او می‌خواست به قطر یا امارات برود اما تیم‌‌های باشگاهی این دو کشور بازیکنی را به خاطر درخشش در پیکان نمی‌خرند!

 

گادوین منشا به همین خاطر می‌خواست به تیمی ملحق شود که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد؛ جلوی چشم تیم‌های پولدار عربی!

 

پرسپولیس بهترین ویترین برای نشان دادن توانایی‌های مهاجم آفریقایی بود ولی این وسط مهدی طارمی چه می‌شد؟ اگر او می‌ماند که چیزی نصیب منشا نمی‌شد!

 

آن روزها به گادوین گفتند که آقای گل رفتنی است. شنیدیم حتی در جلسه‌ای در منزل یا دفتر یکی از اعضای هیئت رئیسه پرسپولیس در منطقه اکباتان به مهاجم آفریقایی قول دادند مهدی طارمی می‌رود؛ کجا؟ دیناموزاگرب کرواسی!

 

منشا امضا نکرد اما به توافق رسید، امضا نکرد و مدتی این دست و آن دست کرد تا اینکه به او گفته شد مهدی طارمی در تمرینات شرکت نکرده و سودای لیگ یونان و اروپا دارد و برانکو هم کوتاه نمی‌آید!

 

مهاجم آفریقایی با این وعده و وعید و دیدن غیبت مهدی طارمی در تمرینات با تأخیر امضا کرد و به تمرینات پرسپولیس ملحق شد به امید درخشیدن در ترکیب اصلی، آقای گل شدن در ایران و رفتن توی چشم سران باشگاه‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا!

 

اما در چشم برهم زدنی تمامی تصورات، قول و وعده‌ها رنگ باخت. آن همه اصرار برای عقد قرارداد با پرسپولیس جای خود را به نیمکت‌نشینی در پرسپولیس داد؛ چرا؟

 

مهدی طارمی برگشته و آقای گل ایران و ملی‌پوش فیکس است، برانکو هم فوتبالش را به عنوان مهاجم نوک قبول دارد و...

 

زوج منشا و طارمی چطور؟

 

اصلاً حرفش را نزنید! برانکو افکار دیگری در ذهن دارد. علی علیپور جوان‌تر و دونده‌تر از هر دو است که با حضورش می‌تواند فضاسازی بیشتری برای مهاجم کنار درستی کند؛ مهاجمی که باز باید مهدی طارمی باشد!

 

گادوین منشا ۲ روز قبل از بازی با سیاه‌جامگان متوجه شد نیمکت‌نشین است اما به او توصیه کردند رفتار کمال کامیابی‌نیا را تکرار نکند!

 

در گوش منشا خواندند که تو خارجی هستی و با جریمه و هزار و یک مشکل دیگر روبه‌رو می‌شوی بنابراین سکوت کن و حرفی نزن تا به وقتش!

 

وقتش کی شد؟ روح گادوین منشا هم خبر نداشت که قرار است از روی سکوها روبه‌روی مهدی طارمی قرار بگیرد. مهاجم آفریقایی نمی‌دانست می‌خواهند با تشویق او، طارمی را سر جایش بنشانند که بداند با چه کسانی طرف است اما شد آنچه نباید می‌شد. اشک‌های طارمی در رختکن سرازیر و پرسپولیس وارد حاشیه‌ای شد که خارج شدن از آن کار بس دشواری است. حالا آنهایی که در اکباتان به منشا قول دادند کجا هستند؟ از خودشان بپرسید!

 

 

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان