//
کدخبر: ۴۷۱۳ //

اخباری: برنامه بازی‌های لیگ باید عادلانه باشد

دروازه بان تراکتورسازی گفت:رسیدن به 2 قهرمانی دور از دسترس نیست.

اخباری: برنامه بازی‌های لیگ باید عادلانه باشد

 

به گزارش فرتاک نیوز ،محمدرضا اخباری درباره پیروزی در دیدار پیکان، عملکرد خوبش در دیدارهای اخیر، رقابت برای قهرمانی، برنامه‌ریزی دیدارهای لیگ برتر، بازگشت هواداران به یادگار امام و دربی تبریز صحبت‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید:

مقابل پیکان 3 امتیاز ارزشمند کسب کردید. بازی چطور بود؟

ما مقابل پیکان بازی خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و مستحق گرفتن 3 امتیاز بودیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم که خوشبختانه بدون گل خورده به پیروزی دست‌یافتیم.

عملکرد خوبی هم در این دیدار داشتی و فرصت‌های خوبی از حریف گرفتی. از این عملکرد راضی هستی؟

خدا را شکر. من تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم و به تیمم کمک کنم و خوشحالم زمانی که بازی بدون گل بود توانستم توپ‌های خوبی بگیرم و پس‌ازآن بچه‌ها گل خوبی به ثمر رساندند که بتوانیم با یک کار تیمی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان به تمجید از عملکردت پرداخت.

آقای قلعه‌نویی نسبت به من لطف دارند و من هم خوشحالم که توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

ادامه لیگ و رقابت برای قهرمانی را چطور می‌بینی؟

ما 12 هفته سخت را پیش روی داریم و به نظرم کار سختی برای رسیدن به قهرمانی داریم و با توجه به مصدومان زیادی که تیم ما داشته کار ما دشوارتر شده است ولی به‌هیچ‌وجه ناامید نمی‌شویم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر به‌گونه‌ای است که تراکتورسازی زودتر از پرسپولیس به مصاف رقبایش می‌رود. این موضوع تا چه میزان به ضرر تیم ما تمام می‌شود؟

این موضوع در انگیزه‌ها بسیار تأثیرگذار است و بهترین کار ممکن این است که انصاف رعایت شود و بازی‌ها عادلانه برگزار شود و به‌گونه‌ای نباشد که یک تیم همیشه با آرامش خاطر بازی کند و یک تیم با استرس وارد زمین شود.

با توجه به عملکردی که در بازی‌های اخیر داشتی چقدر این موضوع می‌تواند جایگاه مستحکم‌تری در تیم ملی برایت ایجاد کند؟

به نظر من در جایگاهم در تیم ملی تأثیرگذار نیست چون عملکرد 2 سال اخیر من در تیم ملی مورد ارزیابی قرارگرفته است ولی همین‌که تیمم در لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشد باعث افتخار من است و از این بابت خوشحالم.

این هفته دربی سرخ و سبز تبریز برگزار می‌شود.

ماشین‌سازی تیم خیلی خوبی است و بازی‌هایش را دیدم و تیم خطرناکی محسوب می‌شود و به‌هیچ‌عنوان نباید این تیم را دست‌کم گرفت و باید با تمام قوا به این دیدار برویم تا 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

برخی معتقدند حضور هواداران در دیدار مقابل نفت آبادان می‌توانست ضامن پیروزی تیم باشد. با این موضوع موافقی؟

100 درصد همین‌طور است. متأسفانه این امتیاز بزرگ را از دست دادیم و 3 امتیازی را که باید کسب می‌کردیم به دلیل نبود هواداران از دست دادیم که فاصله بیشتر شد و حالا باید برای کاهش این فاصله تمام تلاشمان را به‌کارگیریم.

بازی مقابل ماشین‌سازی می‌تواند بازگشتی پرشکوه با هواداران به ورزشگاه یادگار امام باشد. در این خصوص چه نظری داری؟

ماه‌ها است که هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام حاضر نشدند و این دیدار می‌تواند حضوری پرشور از سوی آن‌ها باشد تا ثابت کنند بهترین هستند. من معتقدم مهم‌ترین اتفاق دربی تبریز حماسه پرشور هواداران تراکتورسازی است.

تراکتورسازی در حال حاضر فینالیست جام حذفی مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است. آیا رؤیای قهرمانی در هر 2 جام رسیدنی است؟

من معتقدم رسیدن به 2 قهرمانی دور از دسترس نیست ولی این اتفاق نیازمند تدارکات خوب و امکانات و آرامشی است که باید به تیم منتقل شود. بازیکنان ما به‌خوبی می‌دانند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و به خاطر این هواداران و مردم برای کسب 2 جام از جان‌ودل مایه می‌گذارند. آقای آجورلو هم در دیداری که با بازیکنان داشتند همواره تأکید کردند که ما برای کسب هر 2 جام می‌جنگیم.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان