//
کدخبر: ۴۷۱۲۹ //

دور شدن گلر شماره یک آبی پوشان از یک قابلیت همیشگی

دروازه بان استقلال درطول این سالها یکی از بهترین های فوتبال ایران بوده است اما به نظر می رسد مدتی است یکی از خصوصیات مثبت دروازه بانی خود را از دست داده است.

دور شدن گلر شماره یک آبی پوشان از یک قابلیت همیشگی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رحمتی یکی از پنالتی گیر ترین دروازه بان های ایران است. تا پیش از این هر بازیکنی که برای زدن ضربه پنالتی مقابل رحمتی قرار می گرفت از ترس گرفتن پنالتی اش توسط این دروازه بان اعتماد به نفسش را از دست می داد و همین باعث می شد رحمتی به یکی ازموفق ترین دروازه بان های ایران در گرفتن پنالتی حریفان بدل شود.

 

اما جالب اینکه رحمتی در طول این فصل و بسیاری از بازی های فصل پیش این قابلیت خود را از دست داده است.

 

رحمتی در بازی تیمش مقابل سایپا تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اولین گل استقلال درفصل جدید نیز توسط جاسم کراربازیکن صنعت نفت آبادان و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا نشان دهد سید اقتدار خودش بر روی گرفتن پنالتی ها را از دست داده است.

 

البته دروازه بان استقلال آخرین بار 106 روز پیش در جریان بازی و در لیگ برتر گل خورده است که این خود نشانه خوبی برای او محسوب می شود.

 

دروازه بان استقلال آخرین بار در لیگ برتر در هفته سی ام لیگ قبل در جریان بازی و در دقیقه 40 از مهرداد محمدی گل خورد و الان 410 دقیقه یا به عبارتی 106 روز است که در جریان بازی دروازه اش بسته مانده است.باید دید چه زمانی این رکورد رحمتی خراب می شود.

 

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان