//
کدخبر: ۴۶۵۷۱ //

درخشان:از کشورهای مختلف پیشنهاد مربی گری دارم

سرمربی تیم نفت گفت: از کشورهای مالزی و اندونزی برای مربیگری پیشنهاد دارم.

درخشان:از کشورهای مختلف پیشنهاد مربی گری دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان سرمربی تیم نفت تهران پیرامون آخرین وضعیت باشگاه نفت تهران اظهار کرد: با اینکه خیلی از باشگاه ها بدهی دارند ولی همه شمشیرها به سمت نفت است. در دو سه روز گذشته جلسه خوبی با مسئولان باشگاه داشتیم. آن ها نیز در تلاش هستند تا مشکلات را مرتفع کنند. مشکل این است که انتقال مالکیت از نفت به صاحبان جدید هنوز به طورکامل انجام نشده و یکی دو مرحله باقیمانده است که اگر انجام شود، مشکلات از بین می رود. به ما قول داده اند که مشکلات برطرف می شود ضمن این که قرار شده است پرداختی بازیکنان هفته آینده انجام گیرد.

 

درخشان درخصوص پیشنهاد مربیگری اش در خارج از کشور توضیح داد: این پیشنهادها جدی است که یکی از مالزی و دیگری از اندونزی است. طبیعتا دوست دارم که در ایران بمانم و به جوانان کشورم خدمت کنم. تیم های خارجی به غیر از بحث مالی، آرامش و امکاناتی دارند که راه پیشرفت را هموار می کند. امیدوارم مشکلات نفت حل شود و نگاهم این نباشد که از کشور خارج شوم.

 

او در مورد موضع گیری پیام صادقیان اظهار داشت: امیدوارم صادقیان خارج از مسائل حاشیه ای بتواند به تیم سپیدرود کمک کند. من به عنوان معلم وظیفه دارم که بازیکنان را به راه درست هدایت کنم. اگر خود فرد تمایل نداشته باشد، هیچ شخصی نمی تواند به او کمک کند. من ترجیح می دادم در پرسپولیس به او کمک کنم. متاسفانه صادقیان راهنمایان خوبی ندارد. این بازیکن کیفیت خوبی دارد ولی راه درست را نرفته است. اگر راه درستی می رفت، فراتر از آنچه که هست، می توانست در فوتبال کشور مطرح شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۵۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان