//
کدخبر: ۴۶۲۶۴ //
پنجعلی: طارمی به روند خوب خود بازگشته است

پرسپولیس بهتر از همه‌ تیم‌های لیگ بازی می‌کند و بهتر هم گل می‌زند

کاپیتان اسبق سرخپوشان درباره خریدهای جدید پرسپولیس گفت: «بازیکنان جدید تا الان خیلی خوب بودند و فعلاً زمان می‌خواهند تا کاملاً در تیم جا بیفتند.

پرسپولیس بهتر از همه‌ تیم‌های لیگ بازی می‌کند و بهتر هم گل می‌زند
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد پنجعلی در خصوص خریدهای پرسپولیس در لیگ هفدهم گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با بازیکنانی که روی نیمکت و زمین دارد قابلیت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را هم دارد. این تیم بهتر از همه‌ تیم‌های لیگ بازی می‌کند و بهتر از سایر تیم‌ها هم گل می‌زند. خوشبختانه طارمی نیز به روند خوب خود بازگشته و می‌تواند کمک زیادی به تیمش کند.» 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان در این تیم به یکدیگر پاس نمی‌دهند، گفت: «اصلاً چنین چیزی امکان ندارد. منشا هم در چند صحنه تشخیص داد خودش ضربه بزند و پاس نداد. از این اتفاقات در تمام تیم‌ها می‌افتد و به این معنی نیست که کسی عمداً به شخص دیگری پاس نداده باشد.»

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه تیم‌هایی در این فصل مدعی قهرمانی هستند، گفت: «فعلاً نمی‌شود در این مورد حرف زد. بعضی از تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شروع به نتیجه‌گیری می‌کنند و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. شاید بعد از گذشت شش یا هفت هفته بشود در این مورد صحبت کرد. به طور کلی برخی از تیم‌ها ماهیت‌شان بالانشینی است و بعضی دیگر هم شگفتی‌ساز می‌شوند. به نظرم تیم‌های ریشه‌داری مانند استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان