//
کدخبر: ۴۶۲۰۸ //

اعلام آمادگی پرسپولیس برای تماشای خانوادگی دیدارش

باشگاه پرسپولیس بعد از پایان هفته چهارم در جدالی حساس خود را مهیای دیدار با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد.

 اعلام آمادگی پرسپولیس برای تماشای خانوادگی دیدارش
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاگردان برانکو ایوانکوویچ که توانسته‌اند به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابند، اکنون الاهلی عربستان را روبروی خود می بینند. با توجه به مشکلات سیاسی بین دو کشور، این دیدار در عمان و امارات برگزار خواهد شد. پرسپولیس در دیدار رفت و در عمان میزبانی الاهلی را بر عهده دارد و بر این اساس قصد دارد با آمادگی کامل به مصاف حریف برود و هواداران خود را نیز همراه کند.

 

پندار خمارلو، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به موفقیت این تیم در سایه حمایت هواداران در این زمینه گفت: کادرفنی و بازیکنان با وجود مشکلاتی که وجود دارد با تمام قوا تلاش می کنند و مصمم به حضور پر قدرت در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و تکرار عنوان قهرمانی در لیگ برتر لیگ برترهستند، در آن طرف هم باشگاه به ویژه در بخش مالی راهکارهای گوناگونی را دنبال می‌کند تا ضمن جلوگیری از مواجهه پرسپولیس با مشکلات از ناحیه احکام بین‌المللی، نسبت به تأمین هزینه‌های جاری اقدام شود.

 

او با دعوت از هواداران این تیم در جدال با سیاه جامگان برای حمایت و ایجاد انگیزه برای بازیکنان گفت: امیدواریم روز چهارشنبه نیز برای تشویق و حمایت همه جانبه تیم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند. به طور قطع این بازی جدای از تاثیر داخلی آن، به جهت شرایط روحی و روانی تیم در بازی با الاهلی حائز اهمیت است و کسب یک نتیجه خوب با حضور و تشویق گسترده هواداران انرژی و انگیزه زیادی را به همه تیم تزریق خواهد کرد که در بازی با الاهلی به آن نیاز داریم.

 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس به اشاره به میزبانی این تیم از الاهلی در عمان گفت: همانطور که بارها از سوی باشگاه، اعضای تیم، به ویژه آقای برانکو اعلام شده است، عدم حضور هواداران و تماشاگرانمان در بازی‌هایی که داریم بدترین اتفاق ممکن است. متاسفانه این شرایط به ما تحمیل شده است و تنها کاری که برای این مقطع، امکان انجام آن وجود داشت، ایجاد ساماندهی برای حضور هوادارانی است که قصد دارند و می‌توانند در مسقط تیم خودشان را همراهی کنند.حضور آنها واقعاً برای تیم مغتنم خواهد بود. با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستیم قطعاً مشکلی برای تهیه بلیت بازی نیز وجود نخواهد داشت. بدیهی است در مسقط محدودیتی هم برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه وجود ندارد و ما همین جا از هواداران خود دعوت می کنیم تا با امکانات و شرایطی که کانون هواداران باشگاه تدارک دیده در صورت امکان تیم محبوب خود را تنها نگذارند.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان