//
کدخبر: ۴۶۰۳۰۲ //

پیام امباپه به ستاره‌های رئال: من دارم میام!

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، شخصا به بازیکنان رئال مادرید خبر داده است که در حال پیوستن به این تیم است.

پیام امباپه به ستاره‌های رئال: من دارم میام!
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید و او از ماه ژانویه این اجازه را داشت که با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و حتی پیش قرارداد امضا کند و به نظر می‌رسد که او از همان زمان تصمیمش برای پیوستن به رئال مادرید را قطعی کرده بود.

این بازیکن چند روز پیش با انتشار ویدیویی به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر قصد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را ندارد و در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. او این هفته برای آخرین بار با پیراهن این تیم در فینال جام حذفی فرانسه به میدان رفت و توانست جام قهرمانی را به دست آورد تا وداع شیرینی داشته باشد.

حالا همه منتظر حضور این ستاره فرانسوی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و اعلام خبر رسمی پیوستنش به رئال هستند و نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بازیکنان این تیم از قبل از این موضوع که او قرار است به جمع‌شان ملحق شود خبر داشتند و امباپه شخصا این موضوع را به آنها اطلاع داده بود.

انتظار می‌رود که باشگاه رئال مادرید در فاصله چند روز پس از برگزاری دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند که قرار است در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در ورزشگاه ومبلی برگزار شود به صورت رسمی خبر جذب امباپه را منتشر کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان