//
کدخبر: ۴۶۰۲۰۹ //
بیش از هر زمانی رسیدن به لحظه پایان را حس می‌کنم

پست مبهم اینستاگرامی دقیقی پیش از دیدار با پرسپولیس

سرمربی موفق شمس آذر با دعوت از هواداران قزوینی از آنها خواست در آخرین بازی این فصل یک روز خاطره‌انگیز را در استادیوم سردار آزادگان شکل دهند.

پست مبهم اینستاگرامی دقیقی پیش از دیدار با پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید دقیقی روز سه شنبه برای آخرین بازی خانگی فصل شمس آذر روی نیمکت این تیم حاضر خواهد شد و احتمالا بعد از آن سرنوشت جدیدی را برای فصل آینده دنبال کند.

  •     سرمربی جاه طلب شمس آذر توانست یکی از طلایی‌ترین دوران را برای نماینده قزوین شکل دهد و در طول حضور کمتر از سه ساله‎‌‌اش روی نیمکت این تیم اتفاقاتی خاطره‌انگیز را رقم زد. او در ابتدای حضورش به عنوان سرمربی این تیم در شرایطی آن را تحویل گرفت که آنها گزینه سقوط به دسته دوم محسوب می‌شدند اما با نمایشی امیدوارکننده نه تنها خیلی زود از منطقه سقوط خود را جدا کردند که در میانه جدول نیز کار را به پایان رساندند تا نوید روزهای خوب آینده را بدهد.

فصل دوم همکاری اما رویایی دنبال شد؛ در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر شاید کمتر کسی تصور این را داشت که شمس آذر بتواند حتی خود را در جمع مدعیان حاضر کند اما دقیقی و تیمش همه معادلات را برهم زدند و ضمن رقم زدن رکوردهای جالب توجه و دستیابی به صعودی زودهنگام، قهرمانی در این رقابت‌ها را نیز جشن گرفتند.

سعید دقیقی

فصل سوم اما سخت استارت خورد؛ آنها با حواشی کسر امتیاز پا به مسابقات گذاشتند و همه روی این تیم برچسب "سقوط" قرار دادند. اما دقیقی و شاگردانش با همراهی تیم مدیریتی روی تمام باورهای آنها خط کشیدند و رفته رفته با ناکام گذاشتن رقبای بزرگ در قامت شگفتی‌ساز ظاهر شدند.

آنها اکنون فارغ از سه امتیازی که از این تیم کسر شده، توانسته‌اند جایگاه ششم جدول را از آن خود کنند. کافیست نگاهی به تیم‌های پایین‎تر این تیم بیندازید تا کار بزرگ سعید دقیقی و شاگردانش بیشتر به چشم بیاید. او اما در شرایطی که در نیم فصل نیز در یکقدمی جدایی از شمس آذر قرار داشت، به نظر می‌رسد اکنون تنها دو بازی دیگر کار را روی نیمکت آنها دنبال کند. حداقل از پستی که پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس گذاشته، این موضوع برمی‌آید. او برای آخرین بازی خانگی تیمش در استادیوم سردار آزادگان ضمن فراخواندن به بازی جوانمردانه، از هواداران قزوینی نیز خواسته تا فارغ از طرفداری دو تیم، برای این شهر و تیم و نماینده آن، سنگ تمام بگذارند.

سعید دقیقی در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس اینطور گفته است:

گام به گام به پایان یک لیگ سخت و البته خاطره انگیز نزدیک شدیم و حالا من بیش از هر زمانی رسیدن به لحظه ی پایان را احساس می کنم.

پایان البته همیشه بد نیست، هنگامی که  در امتداد یک فصل رضایت شما هواداران و ستایش اهالی فوتبال همراه باشد.

هنگامی که از عمق ناباوری روزگاری برآمده باشد  که برای فرار از سقوط در لیگ یک تلاش می کردیم و سال بعد صعودی بی مانند به لیگ برتر را رقم زده باشیم.

هنگامی که در شروع یک لیگ سخت کاندید اول سقوط باشیم و در پایان همان لیگ فارغ از سقوط به یک پایان با شکوه بیاندیشیم

البته قرعه ، پایان همراهی ما با شما هواداران را یک هفته زودتر رقم زد اما جای شکرش باقی است که سه شنبه ی پیش رو فرصت دیدار با شما هواداران همیشه همراه خواهد بود  و من و بازیکنانم این فرصت را داریم که در یک بازی بزرگ ، پایانی خوش را مقابل چشمان شما رقم بزنیم.

آخرین دیدار با شما که به رسم معمول به لحظه ی نزدیک پایان  منجر خواهد شد اما چه بهتر که این پایان  با حضور با شکوه شما، پیروزی شرافتمندانه ما  و اعتبار و آبروی همه ی قزوین همراه باشد.

ما سه شنبه نه برای آبی ها بازی می کنیم و نه برای قرمزها.... ما فقط برای شما هواداران همیشه همراه  بازی خواهیم کرد که برای یک خداحافظی باشکوه ورزشگاه را لبریز از جمعیت خواهید کرد، چنانکه که پیشتر در هفته های پایانی لیگ یک نیز ثابت کردیم که فارغ از قهرمانی خود به اعتبار شهر و احترام جوهره ی پاک فوتبال بیش از هر چیزی توجه داریم .

وعده دیدار ما سه شنبه ساعت بیست ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای یک خداحافظی باشکوه!!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان