//
کدخبر: ۴۶۰۱۷۵ //
یارهای کمکی معروف برای بردن جنگ قهرمانی

آخرین ترفند پرسپولیس پس از صدر نشینی

دو تمرین اخیر سرخپوشان بیشتر به ریکاوری و بحث‌های روحی اختصاص داشته است.

آخرین ترفند پرسپولیس پس از صدر نشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان به اندازه دو مسابقه دوندگی داشتند و همه توان‌شان را تا دقیقه ۱۰۰ برای پیروزی در دیداری که در آن با سه گل عقب افتاده بودند انجام دادند.

    پرسپولیس طی بیست دقیقه پایانی بازی تمام تیترها و جملات احتمالی رسانه‌ها و فضای مجازی را تغییر داد و به معنای واقعی کلمه از یک تراژدی نجات یافت و با یک پیروزی دراماتیک از زمین بیرون رفت.

با این نتیجه در روزی که استقلالی‌ها خیال می‌‌کردند با شکست خوردن پرسپولیس قرار است با مساوی هم صدرنشین بمانند، همه معادلات برهم ریخت و قرمزها با صدرنشینی، شیرینی کامبک رویایی‌شان دو چندان شد.

پرسپولیس حالا در دو روز گذشته پس از این پیروزی بزرگ مشغول تمرینات سبک و ریکاوری بوده تا بازیکنان اصلی این تیم باتوجه به فاصله کوتاه بازی‌های پایانی از نظر بدنی مشکل پیدا نکنند.

    نکته جالب توجه اینکه در تمرین روز گذشته قرمزها مجتبی محرمی، دفاع چپ افسانه‌ای پرسپولیس حاضر شد تا به تحسین بازیکنان پس از این کامبک بپردازد و به آنها روحیه دهد.

این روند در تمرین روز یکشنبه نیز ادامه پیدا کرد و وقتی شاگردان اوسمار برای شروع تمرین به زمین چمن کاظمی وارد شدند، روی نیمکت اسطوره‌های باشگاه را دیدند که انتظار اعضای تیم را می‌کشیدند.

در تمرین پرسپولیس به همراه رضا درویش، مدیرعامل و حسین بادامکی، معاون باشگاه، سه پیشکسوت این تیم نیز حضور داشتند. علی پروین، حمید استیلی و محمود خوردبین با حضور در ورزشگاه کاظمی به تمرین سرخ‌ها رنگ و طراوت خاصی بخشیدند.

hor4dsn1

صحبت میان اعضای تیم و اسطوره‌های پرسپولیس در مورد کامبک بزرگ سرخپوشان بود و آنها از اوسمار و شاگردانش تمجید کردند. علی پروین با لحن خاص و همیشگی خود به اوسمار می‌گوید: "با همین فرمان قهرمانید." وقتی سرمربی برزیلی از طریق مترجمش معنی حرف‌های اسطوره باشگاه را می‌فهمد با چهره‌ای شاداب از وی تشکر می‌کند.

باشگاه پرسپولیس اسطوره‌های‌شان را برای حفظ روحیه سرخپوشان بسیج کرده و پرسپولیس حالا که تعیین کننده قهرمانی شده، نمی‌خواهد به سادگی اتفاقی را که برایش هفته‌ها جنگیده از دست بدهد. آخرین بازی خارج از خانه فصل پرسپولیس برابر شمس آذر قزوین می‌تواند بار دیگر اوج حساسیت و هیجان را برای هواداران و اعضای تیم به ارمغان بیاورد و پرسپولیس با پیروزی در این هفته می‌تواند در مسیر تکرار قهرمانی پا بگذارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان