//
کدخبر: ۴۵۹۶۶۷ //

پرسپولیس - استقلال خوزستان؛ جنگ بقا و قهرمانی در تهران با استقلال کوچک

دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان فردا به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس  - استقلال خوزستان؛ جنگ بقا و قهرمانی در تهران با استقلال کوچک
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در خانه میزان استقلال خوزستان است که برای در کورس ماندن و عقب نیفتادن از رقیب سنتی اش راهی جز پیروزی ندارد. در سوی مقابل استقلال خوزستان هم برای بقا می جنگد که این تیم هم برای اینکه در لیگ بماند باید از حریفش امتیاز بگیرد. استقلال خوزستان در بازی رفت از همین پرسپولیس یک تساوی گرفت که در دیدار برگشت تساوی هم می تواند برایش مفید باشد. شکست مقابل پرسپولیس می تواند یک گام دیگر شاگردان پورموسوی را به سقوط نزدیک کند.

پرسپولیس تنها تیم استقلال را رقیب اصلی برای کسب قهرمانی می داند و تیم دیگری وجود ندارد که مدعی‌ قهرمانی باشد. شاگردان اوسمار در نیم فصل دوم کاملا متحول شده اند و صدرنشین نیم فصل دوم محسوب می‌شوند. آنها برای اینکه کورس را با استقلال ادامه دهند باید پیروز میدان باشند. سرخپوشان نیم نگاهی هم به بازی استقلال مقابل نساجی قائمشهر دارند که هر نتیجه ای به جز پیروزی آبی ها باشد به صعودشان خواهد بود.

با این حال هر دو تیم ۳ بازی فینال گونه را پیش رو دارند که با کوچکترین لغزش می تواند منجر به از دست رفتن جام و سقوط باشد. حال اینکه پرسپولیس به هدفش برسد یا استقلال خوزستان سه بازی و یا حتی همین تک بازی پیش رو می تواند باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان