//
کدخبر: ۴۵۹۵۵۳ //

بررسی ۴ خرید برتر نیم‌فصل دوم؛ موثرترین ستاره های لیگ!

از میان بازیکنانی که در نقل و انتقالات زمستانی تیمشان را عوض کردند، 4 بازیکن بیشترین اثرگذاری را داشته‌اند.

بررسی 4 خرید برتر نیم‌فصل دوم؛ موثرترین ستاره های لیگ!

با توجه اینکه فقط سه هفته تا پایان لیگ باقیمانده، می‌توان قضاوت نسبتا دقیق و منصفانه‌ای از خریدهای نیم‌فصل تیمها داشت و بررسی‌ها نشان می‌دهد از بین تمام بازیکنانی که در نقل و انتقالات زمستانی ، دست به تغییر تیمشان زدند، 4 نفر، بیشترین تاثیرگذاری ممکن را داشتند.

عیسی آل کثیر 

آل کثیر 34ساله، تابستان از پرسپولیس راهی سپاهان شد اما روزهای چندان خوبی را در اصفهان تجربه نکرد تا دوباره به پرسپولیس برگردد. بازگشتی که هم برای او خوب بود هم برای پرسپولیس و این بازیکن، بهترین آمار را در بین مهاجمان تیمش داشته است.

 عیسی تا اینجای فصل، 6 گل در لیگ و 3 گل در جام حذفی 3 زده است تا یکی از موثرترین بازیکنان تیم اوسمار ویرا باشد.

رحمان جعفری 

با این که این روزها مهاجم تراکتور را با پنالتی از دست داده در مقابل مس رفسنجان در جام حذفی به یاد می‌آورند اما جعفری خرید موثری برای تراکتور بوده است.

بازیکن شمس آذر در نیم‌فصل اول، در تیم سعید دقیقی، آمار 5 گل و 3 پاس گل را ثبت کرد. او در تراکتور هم آمار بدی نداشته و تا اینجای فصل 5 گل زده و یک پاس گل داده است.

اوستون اورونوف 

بازیکنی که سطح بازی پرسپولیس را چند پله بالا برده و اغراق نیست که او را یکی از بهترین خریدهای قرمزها در چند فصل اخیر بدانیم.. وینگر تیم ملی ازبکستان موفق شده در لیگ 4 گل بزند و اگر چه در جام حذفی هم 1 گل زده و 1 پاس گل داده اما با حذف پرسپولیس از این تورنمنت، آمار او در جام حذفی، بهتر از این نخواهد شد. اورونوف با 6 اثرگذاری مستقیم روی گلهای تیم اوسمار، دومین خرید موفق پرسپولیس در نیم‌فصل دوم محسوب می‌شود. 

آسو رستم 

مهاجم عراقی که متخصص زدن گلهای لحظه آخری است. او در استقلال خوزستان 3 گل زده آن هم در دقایق 94، 91 و 92 ضمن اینکه یک پاس گل هم داده تا با 4 اثر مستقیم روی گلهای استقلال خوزستان، چهارمین خرید تاثیرگذار نیم‌فصل دوم باشد. از نکات جالب این خرید باکیفیت اینکه استقلال خوزستان در دیدارهایی که رستم موفق به گلزنی شده،.7 شکست نخورده تا مشخص شود که او چه بازیکن مهمی در ترکیب تیم سیروس پورموسوی محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان