//
کدخبر: ۴۵۹۰۷۴ //

برهانی: استقلال تا الان برای ما قهرمان است| داور بازی استقلال - نساجی پرسپولیسی است!

آرش برهانی می گوید که داوران باید در هفته‌های آخر تصمیمات درستی بگیرند تا اینقدر شائبه به وجود نیاید.

برهانی: استقلال تا الان برای ما قهرمان است| داور بازی استقلال - نساجی پرسپولیسی است!

 با حضور محمدحسین ضیایی در سمت رئیس آکادمی باشگاه  استقلال ، آرش برهانی نیز به عنوان سرمربی تیم امیدها انتخاب شده اگر چه که هنوز حکم او به صورت رسمی اعلام نشده ولی باید شاهد بازگشت پیشکسوت آبی ها به سمت سرمربیگری امیدهای استقلال باشیم.

در شرایطی که استقلال و پرسپولیس رقابت سختی برای کسب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر دارند، سه هفته حساس پیش روی دو تیم است و باید دید بالاخره کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر می برد. آبی پوشان باید سه شنبه در قائمشهر با نساجی روبرو شوند و آرش برهانی نیز در گفتگویی که با خبر آنلاین داشته است، نگرانی های خود را بابت مسائل داوری ابراز کرده است.

برهانی درخصوص سه هفته پایانی لیگ برتر می گوید: خیلی مهم و حساس است. البته فکر می‌کنم حساسش کردند. اگر داوری‌ها امسال خوب بود، الان استقلال با اختلاف به قهرمانی رسیده بود ولی به هر حال اشتباهاتی که سهوی صورت گرفت باعث شد الان رقابت تنگاتنگ باشد. شما یک بار فیلم داوری‌ها به ویژه در نیم فصل را ببینید. اشتباهات به حدی بود که مخ همه سوت کشید. دیدید که چه آفسایدهایی نگرفتند. چه پنالتی‌هایی گرفتند. نیاز به توضیح هم ندارد. فقط خواهشا دوستان درباره داوری حرف نزنند.

او درباره بازی استقلال و نساجی توضیح داد: بازی بسیار حساسی است و تعیین کننده خواهد بود. امیدوارم استقلال برنده باشد ولی یک چیزهایی درباره این بازی شنیده‌ام که واقعا نگران کننده است. من همین الان می‌دانم داور بازی کیست. شائبه‌هایی درباره پرسپولیسی بودن ایشان وجود دارد. حتی اسم ناظر بازی را هم می‌دانم و می‌دانم ایشان قبلا در باشگاه نساجی مشاور بوده است. خب آقایان به این چیزها باید دقت کنند. ما کاملا نگران هستیم و امیدواریم که در هفته‌های آخر تصمیم درست بگیرند و اینقدر شائبه به وجود نیاورند. ما تا الان سکوت کردیم و هیچ چیز نگفتیم ولی شوخی نداریم. اگر قرار باشد همه چیز به نفع یک تیم باشد ما حرف می‌زنیم. چند سال است این اتفاقات برای استقلال افتاده و ما کلی جام از دست داده ایم.

برهانی در پایان درباره عملکرد نکونام و تیمش گفت: من کاری ندارم آخر فصل چه اتفاقی می‌افتد. تیم تا همین جا برای ما قهرمان است. شما ببینید تیم حریف، دو تیم کامل دارد و چه بازیکنانی روی نیمکت نشانده، آنوقت استقلال در بازی فولاد نصف تیمش را نداشت. روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، صالح حردانی، آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند بازیکنانی بودند که برابر فولاد غایب بودند. یعنی ما با تیم نصفه و نیمه بازی را بردیم آنوقت بعضی تیم‌ها اینقدر بازیکن دارند که نصفی از آنها را روی نیمکت می‌گذارند. این جنگی که امسال دیدیم اوج نابرابری بود. سه تیم دیگر کلی خرج کردند و هر بازیکنی خواستند خریدند و آنوقت استقلال با هزار و یک کمبود بازی می کند. هر مصدومی که استقلال امسال داد تن مان لرزید. آن اتفاق برای یامگا افتاد. مهدی پور هم متاسفانه رباط داد. چند بازیکن کلیدی در چند برهه مصدوم شدند. به خدا الان که فکر می‌کنم می‌گویم استقلال شاهکار کرده که به همین جا رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان