//
کدخبر: ۴۵۸۱۷۷ //

افسوس بیرانوند از فرصتی که از دست رفت/ امان از مصدومیت بد موقع!

بیرانوند به حسینی نزدیک شد پورحمیدی فاصله گرفت

افسوس بیرانوند از  فرصتی که از دست رفت/ امان از مصدومیت بد موقع!
به گزارش فرتاک نیوز،

بازگشت علیرضا بیرانوند پس از مصدومت به ترکیب اصلی پرسپولیس با دو کلین شیت همراه شد تا به سید حسین حسینی نزدیک شود. او حالا ۱۲ کلین شیت دارد که حسینی با ۱۴ و پورحمیدی از تراکتور با ۱۶ کلین شیت بالاتر از بیرانوند قرار گرفته اند. البته حسینی یک بازی کمتر دارد که باید دید آیا بازی مقابل فولاد دروازه اش را بسته نگه می دارد و به پورحمیدی تراکتور نزدیک می شود و از بیرانوند فاصله می گیرد یا اینکه دستکش طلایی لیگ را به سنگربان تراکتور می دهد.

ناگفته نماند پورحمیدی از بیرانوند و حسینی بیشتر بازی کرده و او هم از روزی که حمید مطهری هدایت تراکتور را برعهده گرفته هم عملکرد بهتری داشته و هم به کلین شیت هایش اضافه کرده است.

بیرانوند شاید الان افسوس مصدومیت بی موقع را بخورد که از رقابت با این دو سنگربان برای کسب دستکش طلایی لیگ بیست و سوم باز مانده است چرا که او اگر در هر سه بازی باقی مانده پرسپولیس کلین شیت هم کند، آمار خود را به عدد 15 می رساند در حالی که هم اکون پورحمیدی 16کلین شیت کرده است و اگر در تمام بازی ها دروازه اش هم باز بشود ، از بیرانوند بالاتر قرار میگیرد و تنها نگرانی سنگربان تراکتور سید حسین حسینی است که می تواند در ادامه لیگ شرایط خود را بهتر کند .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان