//
کدخبر: ۴۵۴۵۴ //

چهار مربی لیگ برتری روی لبه تیغ

دو تیم استقلال و تراکتورسازی در شرایطی این هفته در تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت که هر دو در دو بازی گذشته خود ناموفق بوده‌اند.

چهار مربی لیگ برتری روی لبه تیغ
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال هفته اول در آبادان به صنعت نفت باخت و در هفته دوم با وجود تلاش زیاد بازیکنانش نتوانست استقلال خوزستان را پشت سر بگذارد. آن‌ها باید مقابل تراکتورسازی بازی کنند که به اعتراف عبدالله ویسی با بدشانسی به استقلال خوزستان باختند و در هفته دوم در یک بازی تقریبا متعادل سه امتیاز را به پرسپولیس دادند. هر دو تیم به پیروزی در این بازی احتیاج دارند و حتی مساوی هم آن‌ها را از وضعیت فعلی‌شان خارج نمی‌کند به خصوص آن که استقلال برای قهرمانی بازیکن جذب کرده است و تراکتورسازی هم حتی با وجود محرومیت‌ها امیدوار است حداقل سهمیه لیگ برتر را بگیرد.

 

 شنیده می‌شود این بازی حتی اگر با پیروزی استقلال همراه نشود یک قربانی زودهنگام در میان مربیان لیگ را شاهد خواهیم بود. اگرچه هم برکناری منصوریان فعلا در حد شایعه است و هم سرمربی استقلال هروقت جایگاهش به خطر افتاده خوب نتیجه گرفته است.

 

یک بازی مرگ و زندگی دیگر هم در بازی‌های این هفته لیگ برتر وجود خواهد داشت. سپیدرود و گسترش فولاد هم هر دو بازی قبلی خود را باخته‌اند. سپیدرود هم به نفت تهران و هم به سیاه‌جامگان 2 بر یک باخته که بازی اول در تهران و دومی در رشت بود. بضاعت سپیدرود شاید در حد بقیه تیم‌های لیگ برتر نیست اما آن‌ها اگر می‌خواهند در لیگ برتر بمانند به امتیازات اول فصل احتیاج خواهند داشت.

 

 در مقابل آن‌ها گسترش فولاد قرار خواهد گرفت که بدترین نتایج دو هفته اول را گرفته. شاگردان لوکا بوناچیچ در دو بازی 7 گل از پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن خورده‌اند و باید فکری به حال دفاع خودشان بکنند. لوکا در این دو هفته البته بیشتر از دیگر مربیان به فکر تقویت تیمش بوده و باید دید بازیکنان جدید به کار او می‌آیند یا نه. شاید نه نظرمحمدی و نه لوکا در خطر برکناری نباشند اما سه شکست پشت سر هم تیم‌های آن‌ها را در بحران فرو خواهد برد.

 

 

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان