//
کدخبر: ۴۵۳۳۳۰ //

مصاحبه جنجالی کاسانو، آلگری، مورینیو و لیائو را به باد انتقاد گرفت

آنتونیو کاسانو از عملکرد ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس انتقاد کرد. او همچنین مورینیو را تمام‌شده و لیائو را بازیکنی معمولی دانست.

مصاحبه جنجالی کاسانو، آلگری، مورینیو و لیائو را به باد انتقاد گرفت

اینتر در این فصل بسیار قوی‌تر از یوونتوس ظاهر شد. در واقع یووه نتوانست با تیم خوب سیمونه اینزاگی رقابت کند و با توجه به اینکه آلگری سه سال است جامی نبرده دوران سختی را در تورین سپری می‌کند و خبرهایی درباره رفتنش از این تیم شنیده می‌شود.

آنتونیو کاسانو با اشاره به دوران حضور آلگری در یوونتوس گفت: او باید فصل گذشته می‌رفت. یووه ۱۷ بازیکن سطح اول دارد و ۱۶۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید خرج کرده است اما آنها بی‌نظم بازی می‌کنند و حتی نمی‌توانند سه پاس درست پشت سر هم بدهند. اینکه آلگری گفته یووه باید در جمع چهار تیم پایانی قرار گیرد، شوخی است. به بولونیا نگاه کنید! این تیم عالی بازی می‌کند و تنها حدود یک و نیم میلیون یورو خرج کرده است.

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در ادامه به انتقاد از ژوزه مورینیو نیز پرداخت و گفت: مورینیو در دنیای فوتبال تمام‌شده است. او دیگر توانایی مربیگری ندارد و همچنان همان کارهای ۱۰ سال پیش را انجام می‌دهد. او نمی‌خواست به پاردس بازی دهد و بووه را به پلگرینی ترجیح می‌داد. دروسی به بازیکنان رم این باور را داد که چقدر خوب‌اند. او کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش به رافائل لیائو، وینگر میلان، نیز اشاره کرد و افزود: لیائو فکر می‌کند نابغه است ولی من اصلا این نظر را ندارم. من فقط او را بازیکن خوبی می‌دانم و نظرم در این مورد تغییر نکرده است. او برای پنج ماه و نیم در لیگ ضعیفی مثل سری آ گلزنی نکرد و نمی‌توان به همین خاطر او را بازیکنی نابغه دانست. رشفورد فصل قبل بیش از ۲۵ گل به ثمر رساند خویچا کوارتسخلیا قهرمانی فوق‌العاده‌ای با ناپولی کسب کرد. فودن یک سال از لیائو جوان‌تر است و امسال ۲۱ گل زده و ۱۰ پاس گل داده است. مشکل این است که او فکر می‌کند پدیده است و افراد زیادی به او اعتقاد دارند. لیائو بازیکن خوبی است و قدرت بدنی بالایی دارد. همین. ما در مورد یک بازیکن معمولی صحبت می‌کنیم که قدرت بدنی زیادی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان