//
کدخبر: ۴۵۳۰۸ //

مربیان کروات‎ علیه هافبک بازیساز آبی پوشان

لوکا بوناچیچ سرمربی کروات گسترش فولاد دیروز درباره سال‌های حضورش در فوتبال ایران حرف زده بود.

مربیان کروات‎ علیه هافبک بازیساز آبی پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

 او در این گفتگو درباره ادعای بعضی از بازیکنان که معتقدند او مربی بداخلاقی است چنین پاسخ داده: «من همیشه با یکسری از بازیکنان رابطه خوبی داشتم  و با یکسری دیگر نه. من 3 سال در قطر کار کردم، با مسعود شجاعی و مهرداد پولادی رابطه خوبی داشتم. در الاهلی هم که بودم رابطه‌ام با پژمان منتظری خوب بود اما با مجتبی جباری اصلا رابطه خوبی نداشتم چون او به دنبال یکسری چیزهای دیگر بود.» بوناچیچ در الاهلی قطر مدت کوتاهی سرمربی جباری بود و بعد از کنار رفتن از این تیم، جباری درباره او گفت: «رفتن این مربی لطمه ای به این تیم (الاهلی قطر) نزد. بوناچیچ یکی از ضعیف ترین مربیان بود که دیدم. چه از لحاظ فنیو چه از لحاظ برخوردی. تعجب می کنم که برخی روی چنین مربیانی نظر مثبت دارند ولی امیدوارم مربیانی مثل لوکا دیگر وارد ایران نشوند. حضور او در الاهلی چیزی به این تیم اضافه نکرد و از رفتن این مربی به هیچ عنوان لطمه نخوردیم.»

 

جباری یک نیم‌فصل هم در سپاهان با یک مربی کروات دیگر به نام زلاتکو کرانچار همکاری کرد. کرانچار هم با او به مشکل خورد و بعدها درباره او چنین گفت: «فکر می‌کردیم‌ او می‌تواند به ما کمک‌ کند اما از همان ابتدای حضورش او به دنبال افکار خاص خودش بود و آن چیزی که ما می‌خواستیم نبود. مشکل جباری این بود که به جای فوتبال، ذهنش درگیر زندگی خصوصی‌اش بود و دلیل دیگری در این میان دخیل نبود. جباری نشان داد تجارت برای او از فوتبال مهم‌تر است و به نظرم او سزاوار این همه توجه از سوی رسانه‌ها نیست.»

 

البته جباری با بیشتر مربیانش به مشکل خورده و فقط بوناچیچ و کرانچار نیستند که با او رابطه خوبی نداشتند اما ادعای تقریبا مشترک و مشابه این دو مربی درباره افکار خاص جباری و عدم تمرکز او روی فوتبال چیزی است که می‌شود درمورد آن بیشتر فکر کرد و پاسخش را هم یافت.

 

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان