//
کدخبر: ۴۵۲۳۷ //

سرمربی موفق سرخپوشان آماری خیره کننده به نام خود ثبت کرده است

تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پس از فتح سوپرکاپ ایران، در 2 دیدار نخست خود در مسابقات لیگ برتر نیز به پیروزی دست یافته تا خود را از همین ابتدای فصل، به عنوان یکی از جدی ترین مدعیان عنوان قهرمانی معرفی سازد.

سرمربی موفق سرخپوشان آماری خیره کننده به نام خود ثبت کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

هر 3 پیروزی سرخپوشان در فصل جدید در حالی رقم خورده که پرسپولیس در به ثمر رساندن گل نخست بازی توفیق داشته است. موضوعی که فصل گذشته نیز وجود داشته و عامل اصلی موفقیت سرخپوشان در لیگ شانزدهم بوده است.

 

پرسپولیس در لیگ شانزدهم تنها در یک دیدار به عنوان زننده گل نخست بازی، نتوانست پیروزی را از آن خود کند و این موضوع در شهرآورد هشتاد و چهارم رخ داد. در مابقی مسابقات، هرگاه پرسپولیس گل نخست بازی را به ثمر رسانده در انتها موفق به ثبت پیروزی خود شده است.

 

البته این آمار فوق العاده سرخپوشان در مسابقات آسیایی نمود چندانی نداشته و پرسپولیس در حفظ پیروزی خود مقابل الهلال و الریان موفق ظاهر نشد. موضوعی که می توان آن را در کمبود تجربه بین المللی بازیکنان تیم و غیبت عناصر کلیدی خط دفاع توجیه کرد.

 

پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ طلسم های زیادی را باطل کرده و رکورد های فراوانی را به اسم خود ثبت کرده است. آرامش و ثبات، ارمغان پروفسور برای سرخپوشان بوده و تمرکز بالای بازیکنان در جریان مسابقات را می توان یکی از کلیدی ترین فاکتور های موفقیت این تیم برشمرد. فاکتوری که باعث شده به هنگام به ثمر رسیدن گل نخست، پیش بینی حفظ نتیجه برای پرسپولیس امری معمولی و راحت چهره کند.

 

منبع: طرفدرای
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان