//
کدخبر: ۴۵۲۳۱ //

وحید شیخ ویسی، نقطه عطف استقلال خوزستان در لیگ هفدهم است

با عملکردی درخشان در هفته های آخر لیگ شانزدهم و روندی فوق العاده در دو هفته ابتدایی لیگ هفدهم، وحید شیخ ویسی را می توان یکی از مدعیان اصلی سفر به روسیه دانست.

وحید شیخ ویسی، نقطه عطف استقلال خوزستان در لیگ هفدهم است
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته بیستم لیگ شانزدهم و در روزی که استقلال خوزستان در خانه موفق شد پدیده را شکست دهد، بیش از هر چیز اشک های وحید شیخ ویسی قابل توجه بود. اشک هایی که بعدا مشخص شد دلیل آن فوت فرزند خردسال سنگربان خوزستانی ها بوده است. اتفاق که با تمام تلخی های خود به هیچ وجه تاثیری در روند این بازیکن نداشت. بازی های قابل قبول شیخ ویسی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باعث شد تا در نهایت شگفتی ساز لیگ پانزدهم، در لیگ شانزدهم نیز جایگاه قابل قبولی کسب کند.

 

اما این پایان کار سنگربان بلند قامت استقلال خوزستان نبوده است. در حالی تا کنون دو هفته از رقابت های لیگ هفدهم سپری شده است که بدون شک استقلال خوزستان 4 امتیاز کسب شده خود را مدیون شیخ ویسی است. نمایش بی نظیر او در هفته اول و در جریان پیروزی برابر تراکتورسازی عاملی بود که باعث شد شاگردان گل محمدی با وجود نمایشی خوب اهواز را بدون امتیاز کسب کنند. در هفته دوم نیز در حالی که استقلال تهران در آزادی و با کمک هواداران خود به خصوص در نیمه دوم سراسر حمله بود که این شیخ ویسی بود که چندین بار مانع گلزنی شاگردان منصوریان شد.

 

با ادامه روند کنونی، شیخ ویسی می تواند تبدیل به یکی از مسافران روسیه شود. شیخ ویسی در حالی در لیگ هفدهم گلی دریافت نکرده است که سنگربان های ملی پوش لیگ چنین شرایطی ندارند. بیرانوند در برابر تراکتورسازی دروازه اش را باز شده دید، اخباری در دو دیدار 3 گل دریافت کرده است و حامد لک و رشید مظاهری نیز به ترتیب سه و دو گل طی دو هفته ابتدایی لیگ دریافت کرده اند.

 

منبع: طرفداری
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان