//
کدخبر: ۴۵۰۱۲۴ //

حالا وقت نشان دادن برتری است/ استقلال _ پرسپولیس فراتر از دربی

دربی 103 در بهترین شرایط جدولی برای تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار می شود که اوج هیجان را به دنبال خواهد داشت.

حالا وقت نشان دادن برتری است/ استقلال _ پرسپولیس فراتر از دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار کننده حساس‌ترین دیدار هفته و البته نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هستند و نتیجه این دیدار تاثیر بسیار بروی سرنوشت قهرمانی خواهد داشت

اطلاعات دیدار:

در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه 23 اسفندماه تیم‌های استقلال و پرسپولیس صدوسومین دربی تهران را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

تیم‌ها:

بهترین تیم این فصل در دیدار‌های خانگی فردا شب به عنوان میزبان دربی شماره ۱۰۳ امیدوار است بتواند با پیروزی بر حریف سرخپوشان فاصله خود را با آنها در صدر جدول به شش امتیاز برساند و با خیال راحت اسبش را برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم زین کند.

شاگردان جواد نکونام که مدت‌هاست صدر نشین لیگ لقب گزفته‌اند با تکیه بر دفاعی منسجم و ضد حملات خود بسیار خطرناک جلوه کرده‌اند و قدرت بالای آنها در ضربات ایستگاهی هوادارانشان را به پیروزی مقابل حریف بسیار امیدوار کرده‌ است.

استقلال امیدوار است به طلسم حدود ۶ سال عدم پیروزی در دربی پایان دهد و فردا عیدی مناسبی به هوادارانش بدهد.

اما در آن سو پرسپولیس متحول شده با رهبری اوسمار ویرا امیدوار است با تکیه بر سبک تهاجمی و فوتبال تماشاگر پسندش بتواند با استفاده ابزار‌های قدرتمند خود در خط هافبک و حمله روز سختی را برای آبی‌پوشان رقم بزند.

پرسپولیس با وجود حواشی فراوان و تعویض سرمربی همچنان در فاصله سه امتیازی صدر جدول قرار دارد و برد در مقابل استقلال می‌تواند شرایط جذابی برای فوتبال ایران در هفته‌۶ای باقی مانده رقم بزند.

سرخپوشان با وجود مصدومان فروان در نیم فصل خوب تقویت شده و در نیمه‌ میانی و خط جلو ابزار‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد.

تقابل‌ها:

 در ۵ بازی اخیری که دو تیم مقابل هم قرار گرفته‌اند سه دیدار به تساوی کشیده شده و دو برد هم سهم پرسپولیسی‌ها بوده است.

دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسید که امید‌عالیشاه برای پرسپولیس و کوین یامگا برای استقلال موفق به گلزنی شده‌اند.

نکات ویژه:

* استفاده از یک داور زن در اتاق var از مهم‌ترین اتفاقات دربی ۱۰۳ به شمار می‌رود.

*با اعلام سازمان لیگ تنها ۴۵ هزار نفر می‌تواند به عنوان تماشاگر وارد ورزشگاه شوند که از معدود‌بازی‌های این فصل خواهد بود که صندلی‌های در نظر گرفته شد پُر شود.

*حسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس و کوین یامگا از استقلال مهمترین غایبان این دیدار هستند و این درحالیست که حضور گئورگی گولسیانی درهاله‌ای از ابهام قرار دارد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان