//
کدخبر: ۴۴۹۸۴۹ //

آرسنال برنده نبرد لیورپول و منچسترسیتی

لیورپول و منچسترسیتی در بازی بزرگ هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس به تساوی رسیدند تا جایگاه آرسنال در صدر جدول لیگ برتر حفظ شود.

آرسنال برنده نبرد لیورپول و منچسترسیتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 امشب همه نگاه‌ها در فوتبال انگلیس به ورزشگاه آنفیلد بود. جایی که در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، لیورپول و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند. دو تیمی که در کنار آرسنال مثلث مدعیان فصل جاری را تشکیل داده‌اند و با یک رقابت نزدیک، پیش‌بینی درباره نام تیم قهرمان را سخت کرده‌اند.

دو تیم مدعی لیگ جزیره در حالی به مصاف هم رفتند که با قرار گرفتن در رده دوم و سوم جدول، رویارویی‌شان یک جنگ تمام عیار بود و یک بازی ۶امتیازی که می‌توانستتند با برد در بازی، هم به صدر برسند و هم بیشتر فاصله امتیازی بیندازد. برد شب گذشته آرسنال برابر برنتفورد و رفتن شاگردان میکل آرتتا به صدر، انگیزه‌های شاگردان یورگن کلوپ و پپ گواردیولا را برای گرفتن جای توپچی‌ها با ۳ امتیاز این مسابقه بیشتر از هر زمانی کرده بود.

1

2

از همان دقیقه اول مسابقه، هم لیورپول و هم سیتی با در پیش گرفتن یک فوتبال هجومی، به دنبال رسیدن به دروازه‌های یکدیگر بودند. این سیتی بود که در دقیقه ۲۳ توسط جان اسنونز روی پاس کوین دی‌بروینه به گل رسید تا در خانه لیورپول یک بر صفر جلو باشد.

دی‌بروینه با ثبت این پاس گل، در ۱۲ بازی برای منچستر سیتی در سال ۲۰۲۴ مستقیماً روی ۱۳ گل تاثیرگذار بوده و آمار ۲ گل و ۱۱ پاس گل را ثبت کرده است که او را در این آمار نسبت به بقیه بازیکنان لیگ برتر در رده اول قرار داده است.

در ادامه تلاش لیورپول برای جبران گل خورده نتیجه‌ای نداشت تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر سیتی به پایان برسد.

3

4

نیمه دوم را لیورپول از همان ثانیه‌های اول، طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ نونیز روی یک حمله با در مصاف تک به تک با ادرسون، با خطای دروازه‌بان سیتی در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور در نشان دادن نقطه پنالتی درنگ نکند. الکسیس مک آلیستر پشت این ضربه قرار گرفت و با چسباندن توپ به تور دروازه سیتی، نتیجه بازی را یک بر یک کرد.

در ادامه بازی زیباتر و جذاب‌تر دنبال شد و توپ بیشتر در محوطه جریمه‌های دو تیم دنبال در چرخش بود. مصاف تک به تک لوئیز دیاز کلمبیایی که برای لیورپول از دست داد در کنار دو ضربه بازیکنان سیتی که به تیر دروازه کوئیمین کلهر برخورد کرد، از جدی‌ترین موقعیت‌های این بازی تماشایی بود.

در نهایت تلاش دو تیم برای باز کردن دوباره دروازه‌ها به نتیجه نرسید و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نبرد حساس لیورپول و منچسترسیتی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. نتیجه‌ای که هواداران آرسنال را بیشتر از همه خوشحال کرد.

با این تساوی، آرسنال با ۶۴ امتیاز در صدر باقی ماند، منچسترسیتی با ۶۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت و لیورپول با ۶۳ امتیاز در رده سوم ایستاد تا نبرد میلیمتری سه مدعی لیگ جزیره به صورت هیچان‌انگیز و میلیمتری ادامه داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان