//
کدخبر: ۴۴۹۴۷ //

راه نجات استقلال برای از دست ندادن امتیاز

توقف استقلال تهران برابر همنام خوزستانی خود فشار ها را بیش از پیش بر روی منصوریان و تیمش بیشتر کرده است.شاید تغییرات سیستم بازی این تیم در آینده، یکی از راه های نجات آبی پوشان برای از دست ندادن امتیاز های بیشترباشد.

راه نجات استقلال برای از دست ندادن امتیاز
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی با استقلال خوزستان برای علیرضا منصوریان اهمیت دو چندانی داشت. سرمربی استقلال حساب ویژه ای روی کسب پیروزی برابر عبدالله ویسی باز کرده بود و امید زیادی داشت تا در حضور هواداران اولین پیروزی فصل را به دست آورد.

 

منصوریان برای دیدار روز جمعه در اولین گام در نشست خبری گفت که قصد رونمایی از تیم مورد علاقه هواداران را دارد و با این وعده تلاش کرد تا هواداران را به ورزشگاه بکشاند؛ اتفاقی که البته سبک بازی استقلال به آن نزدیک بود اما نتیجه تساوی باعث شد تا این موضوع به چشم نیاید تا هواداران مانند بازیکنان استقلال دست خالی ورزشگاه را ترک کنند.

 

 در دومین گام منصوریان و کادرفنی استقلال تلاش کردند با تغییر در ترکیب، مسیر پیروزی را آسان کنند. شهباززاده و بیت سعید در این بازی نیمکت نشین شدند اما این تغییرات نیز گره از کار آبی ها باز نکرد تا دو امتیاز در ورزشگاه آزادی از بین برود.

 

سرمربی استقلال در جریان بازی نیز با تعویض های خود تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام داد اما این تیرهای او نیز به هدف نخورد تا آبی ها با تساوی بازی را ترک کنند.باید دید استقلال برای بازی مهم و حساس خود مقابل تراکتور سازی تبریز چه تمهیداتی به خرج خواهد داد تا اولین 3 امتیازش را از لیگ هفدهم دشت کند.

 

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان