//
کدخبر: ۴۴۹۴۵۶ //

شکست پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه اول با اشتباهات عجیب بیرانوند

نیمه اول دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد با برتری شاگردان آل نعمه به پایان رسید. بیرانوند در این شکست نقش اصلی را داشت و دو اشتباه وحشتناک داشت.

شکست پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه اول با اشتباهات عجیب بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، استون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، شاهین توکلی، لوکاس کاندیدو، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، وحید حیدریه، لوسیانو پری را

در دقیقه ۳ و پس از برخورد مسعود ریگی با لوکاس کاندیدو، هافبک سرخ‌ها از ناحیه سر مصدوم شد و لحظاتی بازی متوقف شد.

پس از آن بازیکنان پرسپولیس از سمت راست و با دانیال اسماعیلی فر به سمت دروازه فولاد نزدیک شدند و این بازیکن توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و ضربه سر آل کثیر به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اشتباهات دروازه‌بانان در لیگ به بیرانوند رسید

در دقیقه ۱۰ بازیکنان فولاد به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک شدند و از سمت چپ موسی کولیبالی به شکل زمینی توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد که پس از برخورد به بیرانوند توپ راهی دروازه شد تا حساب کار یک بر صفر شود. در این هفته از مسابقات لیگ برتر دروازه بانان نقش پررنگی در به ثمر رسیدن گل‌ها داشتند.

صحنه مشکوک در محوطه جریمه فولاد

پس از گلزنی فولاد، بازیکنان پرسپولیس حملات بیشتری را به سمت دروازه فولاد تدارک دیدند و در دقیقه ۳۰، حرکت عالی و دریبل ترابی در محوطه با شوت خوبش همراه شد که کنت توپ را راهی کرنر کرد. در شروع مجدد بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند اما داور چنین اعتقادی نداشت.

حرکت زیبای ترابی و ارونوف و گل تساوی برای پرسپولیس

در دقیقه ۳۵ مهدی ترابی صاحب توپ شد و آن را در بیرون محوطه جریمه به اوستون ارونوف رساند و این بازیکن دوباره به ترابی پاس داد و هافبک باهوش پرسپولی، ارونوف را بار دیگر در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن با شوت خود توانست گل تساوی را برای تیم خود به ثمر برساند تا حساب کار یک بر یک شود.

اشتباه دوم بیرانوند و گل به خودی عبدالکریم حسن

در دقیقه ۴۱ ضربه آزاد برای فولاد شکل گرفت و بازیکن این تیم توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و روی خروج اشتباه بیرانوند، فرشاد فرجی به توپ ضربه زد و در آستانه ورود توپ به دروازه توپ با برخورد به سر عبدالکریم حسن گل دوم را برای فولاد به ارمغان آورد.

کنعانی زادگان دربی را از دست داد

محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۴۴ و پس از ارتکاب خطا از سوی داور، کارت زرد دریافت کارت تا در این فصل ۴ کارته شود و دیدار هفته بیستم برابر استقلال تهران را از دست داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۴۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان